![]() |
[WK]Halve Finale
Kansen? Prognose? u zegt het maar..wie heeft het meeste kans om te winnen.
|
Nederland wint vast wel. En Duitsland wint zeker van Spanje, wat een geweldig team hebben zij zeg.
Dan komt Nederland in de finale te spelen tegen Duitsland en daarover ga ik nog geen uitspraken doen :P |
ned - urug 3-0
dui - spa 1-0 |
Nederland - Uruguay 2-0
Duitsland - Spanje 2-1 |
Nederland - Uruguay 2-0
Duitsland - Spanje 3-1 |
Citaat:
|
Nederland - Uruguay 2-0
Duitsland - Spanje 3-0 |
Nederland - Uruguay 1-0
Duitsland - Spanje 2-1 |
Hoezeer Duitsland ook in vorm is, Spanje krijgt alleen bij hoge uitzondering drie doelpunten tegen. Dat zie ik niet gebeuren.
|
Nederland - Uruguay: 1-0
Ik denk dat Nederland duidelijk sterker is dan Uruguay, maar dat ze moeite hebben me het afmaken van de kansen. Uiteindelijk denkik dat Nederland het alsnog wint van Uruguay, omdat ze zonder Suarez toch echt heel veel zwakker zijn. Duitsland - Spanje: 3-1 Ik vind dat Duitsland heel sterk speelt momenteel en ik denk dat Spanje er weinig aan te pas komt. |
Citaat:
|
Citaat:
En dat zie je ook niet vaak gebeuren ;) |
^klopt.
ik vond gister echt mooi. 4 - 0. 2de helft was bijzonder vermakelijk. |
Citaat:
|
Argentinie speelde de poulewedstrijden best goed. Weliswaar tegen zwakke ploegen, maar ze wonnen alle wedstrijden, met redelijk tot goed voetbal. Dat ze door Duitsland platgewalst werden, had niemand echt verwacht.
Spanje speelde tegen Paraguay zeer matig. Weinig grote kansen, weinig spectaculair voetbal. Sterker nog, Spanje speelt het hele WK matig. Duitsland zal -gezien hun vorm- vast wel van ze winnen. 3-1 gok ik. Wij gaan denk ik met niet al teveel moeite een nette 2-0 afleveren. Nederland-Duitsland finale dus :)*O* En dan winnen wij met 2-1. |
Nederland - Uruguay: 2-1
Duitsland - Spanje: 2-1 |
Citaat:
de verdediging van Nederland is ook niet wereldklasse. |
Op tv hebben ze het steeds maar over: als we in de finale zitetn, dan..
Maar het is nog helemaal niet zeker dat we in de finale zitten! owkee, het is een grote kans dat Nederland van Urugay wint, maar als het team van Nederland ook al alleen maar aan de finale zal gaan denken, kunnen ze zich goed overschatten. Gellukkig 'kijken ze alleen naar de eerst volgende wedrstrijd' zoals van Marwijk (geen idee hoe je het schrijft) zegt... ik denk overigen 3-1 voor Nederland |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nederland-Uruguay 1-0
Duitsland - Spanje 1-1 p. |
echt spannend, ik kan niet wachten..
Nederland-Uruguay 2-1 Duitsland-Spanje 2-2 |
Citaat:
|
Echt spannend, staat nu 1-1...
Ik denk 3-1 Nederland! *O* |
3-2 egt vaag de laatste minuut:o
|
Eeeeeeeeeeee
|
Heerrrlijk. Morgen eens kijken of er op youtube nog het commentaar van Van Gelder te vinden is. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |