![]() |
alcohol op een feest
hallo allemaal,
ik hou binnenkort een feest en ik wil graag drank inkopen. weet iemand wat op een feest veel gedronken word zoals dranken als smirnoff. want ik wil graag die passoa b merk volgens mij is dat passie maar vindt dat nergens op internet en de prijzen ook niet. alvast bedankt. Peter |
wie kan me hier even me helpen ?
|
Ga even naar de supermarkt....
maarja de goedkope passoa is volgens mij epicu. Dat is ongeveer 3,70 per fles. Smirnoff is dacht ik iets van 3 euro, maar is maar 5% alcohol en ook een stuk minder zoet dan passoa en epicu. |
Wat er bij feestjes waar ik naartoe ga veel gedronken wordt is: wijn (meestal zoette witte), bier, malibu, passoa, safari, bacardi, whiskey, vodka red bull (heel populair).. tja gewoon dat soort dingen. Merken weet ik verder niet, je hebt overal wel namaak van.
|
Mensen moeten tevreden zijn met wat jij in huis hebt? Voor de rest koop ik altijd wat Lyne zegt. En dan meestal huismerk/ goedkope merken.
|
Veel bier en ook wat goedkope sterke drank voor mixdrankjes?
|
Als ik een feestje geef dan haal ik altijd bier en wijn (meestal wit en rosé, drink zelf geen rood dus wil dat niet overhouden), cola, fanta, seven up en iets van dubbelfriss.
|
Ik heb zaterdag een feest en ik heb bier, kriek, rode wijn, witte wijn, notenlikeurachtig iets, bessenjenever, rode wodka, whisky, rum, amaretto en sangria. En dan qua fris fruitsap, coca cola, cola zero, red bull en 7up (en water natuurlijk)
|
flugel,
maar je kan ook gewoon frisdrank mengen met drank. bacardi, breezer, malibu, bleu curacao. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |