![]() |
Wat een Saaipartij #1034
:o Komt u maar
|
Commendatore: Misschien, maar ik ga hem niet openschroeven om erachter te komen :P ik wacht wel op mijn vader.
|
@Noodles: omdat het in de laatste drie kilometer gebeurde, meen ik.
|
Wahaha WoW je bent level 80 en er is niks meer aan.
|
Citaat:
|
Ik wil WoW spelen, maar ik wil er niet voor betalen :p
|
Oh, Macrador. Die Requiem vind ik een beetje saai, eigenlijk. Wel mooi opzich, maar niet zo bijzonder. EN hij is zo lang! :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik ze allemaal kan luisteren hè, de computer valt zo vast weer uit *afklopt*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoelde meer dat ik geen idee heb wat een prive server is en hoe ik eraan kom (hoe kom je ervanaf ha-ha-ha) enzo :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
aangezien ik nog niet geband ben:
ik zat net in de tram, en de deuren gingen niet open, de bestuurder had de opdracht gekregen om de deuren dicht te houden, en toen kwamen er opeens 5 man politie en een hele grote brede HTM-beveiliger binnen!! Om iemand op te pakken, maar diegene was de tram al uit. Eng dat het was!!! Doei! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga nu een heerlijke entrecote bakken. :)
Met salade en dingetjes. |
Ja. macrador, PM me eens een manier dan!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ohja, nog wat om te huilen: Sann heeft me The Editors laten horen en ik vind ze tof :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Drie-akkoorden-run-of-the-mill-rock maken en dan nog doen alsof het serious business is. (N) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar zoek je dan een MMORPG om te spelen, LP?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
LP: ga gewoon Diablo 2 spelen. Met de uitbreiding, natuurlijk (y) Het heeft volgens mij praktisch dezelfde principes als WoW, alleen is het gratis. Wel minder mooie graphics natuurlijk, want het is een ouder spel.
|
En binnenkort Diablo 3 *o*
|
Citaat:
En diablo2 is awesome (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |