Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Nog nooit verliefd geweest (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1808002)

Manou. 04-07-2010 19:59

Nog nooit verliefd geweest

Hoe oud waren jullie toen je voor het eerst verliefd was?
Ik ben nu 15 en nog nooit verliefd geweest. Ik ben hierdoor nogal onzeker en ik weet niet of het ook nog komt. Het lijkt we wel echt geweldig om een vriend te hebben, maar ik heb nog nooit een jongen leuk gevonden.
Ook als vriendinnen het hebben over jongens of jongens aan het spotten zijn, kan ik nooit meepraten. Ik weet gewoon niet wat ik van jongens vind en hoe verliefd worden nu eigenlijk voelt.
Voor de duidelijkheid: ik heb ook nog nooit iets voor een meisje gevoeld.

Zazum 04-07-2010 20:13

Dit is volgensmij niet zo raar,
je wordt pas verliefd als je iemand leuk vind,
is er niemand in je omgeving die je leuk vind, word je dus ook niet verliefd.
Ik denk dat dit nog wel komt waneer je een echt leuk iemand ontmoet :)
Ik was zelf iets van 10 maar dit zal wel verschillen per persoon :)

Macrador 04-07-2010 20:19

Ik ben 16 en ben nog nooit verliefd geweest. Het is vrij normaal denk ik. Ik heb wel al meisjes leuk gevonden, maar al die dingen van er constant aan moeten denken en jaloers zijn, nope.
Ik wacht gewoon totdat het gebeurt we zitten immers in het begin van ons echte leven.

silentbob 04-07-2010 20:33

13 ofzo denk ik
alleen nog nooit wat met die verliefdheden gedaan:p

Manou. 04-07-2010 20:34

Maar ik heb zelfs nog nooit iemand leuk gevonden en ik kan ook niet echt met vriendinnen meepraten over jongens. Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet zeggen.

Rysair 04-07-2010 20:38

Jaa ik ben wel op één, misschien twee, meisjes verliefd geworden. Het is een heerlijk gevoel, maar als zij je afwijzen dan is het juist heel vervelend. Verliefd zijn is niet te beschrijven. Je moet constant denken aan diegene en bent jaloers op andere mensen die met diegene omgaan. Iemand leuk vinden is wat anders dan verliefd op iemand zijn, maar dat begrijp je denk ik wel.
Maar heb je soms ook niet zo van 'wow dat is een lekkere jongen'? Misschien Justin Bieber ofzo? haha.

something.. 04-07-2010 20:39

kan toch eerste keer dat ik iemand leuk vond was ik geloof ik al bijna 16
(ben nu een maand 16)
er moet gewoon een byzonder iemand zijn
sommige zijn gwn kieskeuriger dan een ander.
moet je blij mee wezen zo weet je dat je minder gouw aan een verkeerde komt*O*

Megan Cleo 04-07-2010 20:41

Is heel normaal, komt wel een keertje!

Scoot 04-07-2010 21:15

Ik was bijna 17. Doodnormaal, inderdaad. :)

-Mara- 05-07-2010 12:42

Ik denk dat niemand snel écht verliefd wordt,
misschien wel gewoon leuk,
maar dan niet serieus.
Of ze weten niet zeker of ze verliefd zijn omdat ze het misschien nog nooit geweest zijn.

Duckdoggy 15-07-2010 09:46

ik ben 13 ook nog nooit een vriendje gehad,
en de rede echt he niet schrikken:
ik was wel verliefd, maar ik wist zeker dat ik het niet aan mijn ouders zou durven vertellen als ik verkering had, daarom vroeg ik het nooit aan jongens waar ik op was. nu nog steeds geen verkering gehad door diezelfde rede,

ga eens bij jezelf na wat de rede zou kunnen zijn, ik heb het met mijn vrienden over gehad waarom ik nog nooit verkering had gehad en die zeiden dat het heel normaal was dat je zoiets niet tegen je ouders durft te zeggen,
misschien is dit wel de rede bij jou?

WolterB 15-07-2010 10:10

17? 18? Al stelt dat achteraf weinig voor en heb destijds ook nooit actie ondernomen :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.