![]() |
Saaie autotheorie #1036
Citaat:
En dan zijn we niet allemaal dom:O |
Volgens mij is dat een vrij normaal gemiddelde inderdaad.
|
Deze was eerst!
(En deze heeft een nummer :p) |
@Archont: Ja, dat is zo, maar als hij me irriteert, weet ik dat ik hem dezelfde week nog zijn haren uit zijn kop kan trekken en dat kan niet bij jou. Ik heb gewoon niet zo'n zin om me kwaad te maken.
|
Ja op de rijschool zeiden ze dat de gemiddelde Nederlander er 3 keer overdeed
|
@ Queasy: Je laagbegaafde neef heeft er waarschijnlijk op zitten blokken alsof het zijn eindexamen was, terwijl jij dacht: autotheorie oh dat doe ik wel e'em.
Ik heb 'm in één keer gehaald, maar bij de oefenexamens thuis haalde ik 't maar de helft van de keren dus het had net zo goed de tweede keer kunnen zijn :Y en over het praktijkexamen zal ik het maar niet hebben :bloos: |
En nu moet ik douchen als een idioot :eek: anders kom ik te laat.
Tschusski! |
Citaat:
|
Ok mensen dan neem ik maar aan dat in België het zoveel makkelijker is dan in Nederland.
tsss not |
Citaat:
|
Overigens gebeuren in België ook veel meer ongelukken met beginnend bestuurders dan in Nederland. Echt 10% meer ofzo. Ik heb even geen bron maar die kun je vast wel googelen :Y
|
Macrador, volgens mij lukt het nu echt! *O*
|
Citaat:
:facepalm: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou bewijs lijkt me toch dat ze er hier gemiddeld 3 keer over doen, en in belgië niet.
En dan zijn echt niet alle Nederlanders dom, maar ik zal je wel een link geven van het cbr. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben vooral benieuwd naar wat voor resultaten Belgen halen die in Nederland rijexamen doen en andersom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben ook benieuwd hoeveel vragen het Belgische theorieexamen heeft en hoeveel daarvan fout mogen zijn.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga dus eten en dan naar de kapper bye tot later voor meer discussie of niet :D
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen dat het bij jullie toch niet zo moeilijk kan zijn als je goed leert |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar autorijden gaat goed. Ik moet mijn lessen stop zetten omdat ik mijn theorie nog niet heb. |
Maar doeg
|
daaag :)
|
Macrador google maar even naar de slaginspercentage resultaten van de autotheorie.
En dan de link van nu.nl |
Theorie examen voor de auto! dat is lang geleden zeg:(
|
Over rijbewijzen gesproken, ik had laatst nog een vraagje gesteld over het in België halen van een rijbewijs:
http://forum.scholieren.com/showthre...5#post30633805 |
Citaat:
Niet erg sterk. |
In België mag je 9 van de 50 vragen fout beantwoorden om het te halen, dus 18%. In Nederland was het toen ik examen deed (het is nu veranderd) zo dat je 5 van de 60 vragen fout mocht beantwoorden om het te halen, dus 8%. Volgens mij weet ik al waar het verschil in slagingspercentage aan ligt :p
|
|
dus dat is het bewijs dat ik wil! dankje sarah
|
omg ik wil net onder de douche stappen, smst mn moeder dat het geluid van de computer in de zaak het niet meer doet, dus ik stuur terug 'ja, zet je geluid aan.'
Zit ik vervolgens 15 minuten aan de telefoon uit te leggen dat je niet zomaar speakers aan kan sluiten zonder ze te selecteren en met een windows 7 aan deze kant en een windows 95 aan die kant te proberen te begrijpen waar ze het over heeft :mad: Dus nu heb ik een sigaret, want nou ben ik toch al te laat. Echt, die oude generatie :mad: Maar stiekem voel ik me wel tof dat ik het opgelost heb :D |
Citaat:
|
Damn ik mij gehaast met eten om hier terug te komen lezen en posten :(
|
Citaat:
En de rest, doe es lief tegen Macrador. Hij heeft ongelijk, nou en, iedereen heeft wel eens ongelijk. En nu geeft hij het toe dus nu is iedereen weer liev&sagt :y |
goeiemiddag schatjes!
|
Citaat:
|
Goeiemiddag Babs.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |