![]() |
Uit het Saai met aspiraties naar meer #1037
Zo!
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch blij dat ik er een jaar vanaf ven nu rotblokjes :mad: |
Ai, ik was te laat :)
|
@Lorelei ik heb je like 10 minuten geleden gesmst dat we de trein van 17.08 nemen en rond 17 meeten onder het blauwe bord!
|
Citaat:
Nou, doe maar een wijntje dan :o Ja, bah, het is gewoon zo'n dag... :( |
Citaat:
Is prima :Y |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind mezelf dom, ik had vandaag eigenlijk gewoon naar Nieuwegein moeten gaan en iets moeten doen :o
|
Hele dikke knuffel voor de allerliefste minke en nu ga ik echt weer even leren :(
|
Citaat:
Huuhuhuhuhuhuu. |
Dus ik ga wijn en camembert doen!
|
Citaat:
|
DobbieQ: Ik ook van jou hoor.. maar nu eventjes niet :p
|
Ik begin echt ziek te worden ook maar ik moet morgen wel naar stage want mijn stagebegeleider komt voor eindevaluatie:O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het ook niet doen nee.
ot: Ik woon in Amstelveen. |
Citaat:
|
Dat valt bij Lorelei best wel mee hoor!
|
Ik haat vrouwen in hun verkeerde tijd van de maand want dan kunnen ze echt kwaad gaan zitten doen. En je kan vanalles niet doen en veel is verkeerd :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh en Utrecht - Amstelveen is wel te doen als je daar een dagje voor uittrekt. Ik ben vandaag naar Loenen en weer terug gefietst.. dat is wel iets korter maar 't zal niet heel veel schelen met 1 rit Utrecht - Amstelveen (als je ook nog terug moet is het anders natuurlijk maar dat hoefde ze niet dezelfde dag :p). |
Ik ben een beetje chagrijnig zonder reden, heel vaag :confused::facepalm:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh het ging net over ongesteld zijn, okay double facepalm :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bah ik zit in een negatieve bui, en ik heb gewoon even geen gezeur nodig van mensen. Ik doe niks anders dan in bed liggen. Mijn vriend komt langs, en dan heb ik gewoon even een knuffel nodig, en niet: wat ik allemaal beter kan doen. Maar zoiets van: komt wel goed schatje.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet meer denken aan 'Droeverig gevoel' van KvK. :o Maar het is wel iets meer dan dat. Gisteren waren we langs m'n oma van m;n vaders kant gegaan en toen stopte ze m'n beide ouders AL haar spaargeld toe. 'Omdat ze het nu natuurlijk heel goed kunnen gebruiken'. En toen schoot mn moeder weer vol.. en 's avonds stopte mijn vader ons weer wat toe met tranen in z'n ogen. 'Ik wil het delen. Hier. En zeg maar niet tegen je moeder, want dan gaat ze zich schuldig voelen'. Nou ja, ik heb er zo'n dubbel gevoel bij. En toen vannacht weer slecht geslapen en nu vandaag weer die paar wolkjes inderdaad en dan komt alles gewoon even heel hard aan :( |
Ah, maar blijkbaar is iedereen beetje chagrijnig dus het ligt niet aan mij :o :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoor net dat het nogal kut gaat tussen mijn beste vriend en zijn vriendin die ook een vriendin van me is...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |