![]() |
Met welke forumer zou je wel eens een dagje willen ruilen?
En wat zou je dan doen? Zou je het willen omdat het je leuk lijkt of juist bizar of om het totaal anders aan te pakken?
|
Sann! Kijken hoe een studie rechten is.
|
Ik begin wel want ik zit in de trein en verveel me obviously ;) Ik zou wel een dagje voor de klas willen staan zoals archont, kijken in hoeverre me dat afgaat. Bovendien ben je meestal als jonge docent wel relaxed bij het merendeel van de leerlingen dus hoef je niet de suffe leraar uit te hangen. Daarnaast is geschiedenis mijn 'vakgebied' dus dat helpt ook, bij wiskunde had ik misschien niet voor hem gekozen. Verder kun je in valkenswaard voor een leuke prijs drinken en volgens mij wil er altijd wel iemand mee met archont. Alleen zou ik de voetbaltraining voor die dag afzeggen ;)
|
Ik denk met Little phoebe, omdat ze volgens mij een heel ander leven heeft.
Ik zou wel eens een dag in het drukke DH willen doorbrengen, en wonen op een 2e verdieping. Verder zou ik denk ik niet in een coffee shop gaan werken, en zal ik lekker gaan genieten van een studentenleven in dh. Voor zover dat er is(?) |
Ik denk met egon. Ze heeft net als ik een talent, (ik in muziek, zij in kunst) en het lijkt me leuk om weer eens terug te gaan naar het kunst-leven. Soms mis ik dat wel. Verder staat ze echt heel erg achter wat ze doet, ik denk niet dat ze zich snel door iemand laat overrompelen. Ik ben zelf nogal zoekende en weet niet precies wat ik wil. Het lijkt me tof om in de huid te kruipen van iemand die een heel duidelijk idee heeft van wat voor kunst ze wil maken. Ook heeft ze een eigen stijl qua kleding etc. en dat bewonder ik wel.
|
Citaat:
|
Mag het woord ''willen'' nog even in de tt?
|
WT Ik wil wel eens weten hoe het is om een kakker te zijn:D
;) |
Met flyaway! Ik ken haar ouders al en die zijn tof, maar het lijkt me zo heeeeerlijk om een zusje te hebben waarmee ik kwisjes en puzzeltjes kan maken voor elkaar, en om een eigen nintendo te hebben en om een lab te hebben op school! En een wastafel op mijn kamer :bloos:
|
Ik zou voor 1 dag kazet willen zijn, om te zien hoe dat nou allemaal werkt in zijn hoofd.
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: ik weet het nog niet. |
Ben je dan gewoon jezelf in het lichaam van die andere persoon? Of maak je ook kennis met de talenten en denkwereld van je hostlichaam?
|
Ik zou een dagje Paranoide willen zijn, om op haar manier naar de wereld te kunnen kijkem. Want zoals ze dingen beschrijft, klinkt het altijd erg leuk en interessant. Maar dan ook weer niet langer dan een dag want ik weet niet of ik dat dan kan volhouden :O
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou wel eens willen met Sann, want volgens mij is mijn dag dan ongeveer hetzelfde als nu (maar dan met rechten ipv wiet :D) |
Citaat:
|
Citaat:
OT: ik denk er ook nog over na. |
Citaat:
Ordeproblemen komen trouwens (hier) heel veel voor bij docenten die niet écht als docent zijn opgeleid. Logisch. En offtopic. |
Citaat:
(maar nu weer verder in het WSZ-topic hierover) |
Fleet Admiral.
|
Citaat:
En ik zou wel eens een dagje snoopy willen zijn om te kijken hoe dat mama-gedoe bevalt. :p |
Met een jonge forumster, Mean ofzo. Lekker weer naar de middelbareschooltijd.
Of met Archont, omdat het me tof lijkt om geschiedenis of evt. maatschappijleer te geven, en omdat ik graag veel feitenkennis heb. |
iedereen die fatsoenlijk een instrument kan spelen lijkt me wel een ruil waard
|
Met Oehoe en Egon, om inspiratie te krijgen en eens iets te maken vanuit een ander denkkader (Y)
|
Met Kazet of Para, om redenen die hier al werden genoemd. Of idd Ecnelis, of met Fizzle, omdat Fizzle in heel veel dingen goed is.
|
Euh... denkerdedenk... Eigenlijk vind ik het met mezelf wel prima ;). Maar dan zou het met iemand moeten zijn die heel anders is/een heel ander leven heeft dan ik.
Misschien FA, of Wheezle. Of Etmakas omdat die -voor haar leeftijd helemaal- wel een heel eigen belevingswereld heeft :). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |