![]() |
(onder)kin trainen
Dit klinkt misschien heel stom, maar ik vroeg me af of je je kin kon trainen om die strakker te maken. Het is niet zo dat ik echt een onderkin heb ofzo, maar ik zou graag willen dat mn kin wat mooier zou zijn, strakker dus.
Is het waar dat je dit kunt trainen door met de bovenkant van je vingers tegen de onderkant van je kin te tikken/slaan? |
ja dat kun je trainen,
hoe je gezegd er dan uit ziet is heel geinig :D Maar het gaat als volgt: Je doet je onderkaak, over je bovenkaak heen, en probeert zo breed mogelijk te lachen. Tegelijkertijd druk je je schouders om laag, en kijk je omhoog. Zo voelt je nek ook al heel strak |
of een hele grote dikke vette kaugombal eten
|
Oh my god, ik was van plan om vandaag dezelfde Post te plaatsen! Ik heb ook nie echt een dubbele kin of een onderkin of hoe jullie het noemen, maar mss toch wel een beetje sinds ik aangekomen ben. Ik heb geen dikke armen of niet echt dikke benen zeg maar normaal en daar zou ik toch wel een beetje willen verdikken, maar als ik ergens verdik is het nu wel aan mijn kin. Vroeger had ik dus een strakke kin en iedereen zegt dat ik een klein hoofdje heb dat zou ik dus echt graag houden. Iemand nog tips want de oefening hierboven versta ik dus niet echt.
Slukus me |
ik heb ook een keer gelezen dat het helpt als je zodner kussen slaapt. Maar vraag me niet hoe het komt dat je kin dan ´strakker` wordt.
|
de letters A, O en I heel overdreven uitspreken. Echt waar! :)
|
ik heb gelezen tegen je onderkin aan slaan met je hand palm en daar iets van 8 x per dag.
sterkte ermee xxxx mij |
en ja, ik heb ook iets gehoord:
omhoog kijken met je hoofd en dan je tong zo ver mogelijk uitsteken. Ook wel ff volhouden dan... zoiets dacht ik :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |