![]() |
Welke zonnebril draag jij deze zomer?
Hey iedereen ik zoek een nieuwe zonnebril maar kan niet echt kiezen.
Ik heb al een Carerra Champion , maar wil een andere halen. Ik denk dat ik misschien deze ga halen POLICE http://www.smartbuyglasses.nl/image/...ice_S_8000_531 iig wat dragen jullie? of nog tips? |
ik draag een Rayban, gewoon een zwarte, ik heb ook een pilotenbril, met zo'n roze randje.
|
http://i47.tinypic.com/hu5abl.png
misschien deze kopen? kvind um echt vet , en er lopen veel mensen mee. |
Ik draag er geen. Heb nog nooit een zonnenbril gedragen.
|
Ik heb twee merkloze zonnebrillen. De een heeft een bruin kunststof montuur en ietwat grote bruine glazen. De ander heeft een zilverkleurig kunststof montuur en normaal formaat zwarte glazen.
Ik wil graag ooit een zonnebril met goede glazen, die je ogen daadwerkelijk beschermt tegen de zon ipv alleen maar het fronsen te voorkomen. Maar niet dit jaar. |
Geen zonnebril. Alleen als we op gletsjers komen, moet ik een over-glasses-zonnebril, maar dat vind ik lelijk.
|
Ik heb een zonnebril op sterkte, zwart, vrij dik, beetje rechthoekig montuur met een dun wit randje, zwarte glazen. Ik gebruik hem vooral met autorijden en zeker met skiën.
|
Citaat:
|
ik vind een zonnebril er wel vet uitzien en zou er dus eigenlijk wel eens een paar willen dragen(vooral van die 'stonerglasses'), alleen heb ik een hekel aan hoe alles eruitziet door een zonnebril, en als ik er te lang(langer dan een kwartier ofzo) 1 op heb word ik heel duf, en krijg ik uiteindelijk koppijn
dus voor mij zou het [erfect zijn als ze zonnebrillen zouden uitvinden die eruitzien als zonnebrillen maar waar je gewoon doorheenkunt kijken, zou ook perfect zijn omdat je dan niet meer ziet dat ik m'n ogen zo toegeknepen heb(in de zomer lijkt het vaak alsof ik m'n ogen dicht heb, en bij 1 oog is dat dan ook echt het geval aangezien ik schel ben, maar het andere heb ik dan op een heel klein kiertje en merk ik zelf amper dat ik m'n ogen zo ver dicht heb |
|
Citaat:
|
Ja die heb ik ook.
|
Geen, ik vind ze namelijk kut zitten. Daarnaast wil ik niet dat mijn mooie gezicht weggecijferd wordt door een zonnebril
MVG, Henck |
Citaat:
*diepe zucht* |
Citaat:
|
In het begin zit het misschien kut, maar later merk je het niet eens meer. Zelfde als met een pet.
|
Ik heb gewoon zo'n flutding van de H&M voor 2,50.
|
Een goede bril zit niet kut, want deze wordt appart gevormd naar je hoofd... Tenminste, mijn RayBan wel.http://www.otticanet.it/img/imgocchi...od_RB_3390.jpg
Edit: het is de RayBan 3390 met groene glazen. En heb hem altijd op als de zon schijnt, vooral bij het autorijden en motorrijden, maar ook op de fiets, brommer, scooter, boot... En hij zit heerlijk, ook als je boven de 100 rijd op een motor, met veel windvang ertegenaan, blijft hij goed zitten en weinig wind achter de glazen, zoals het bij een goede bril hoort. |
Een zonnebril in pilotenmodel van Jack & Jones.
|
groot jetset nice cannes. zo eentje. en een ray ban, duhz.
|
dezelfde als vorig jaar, mn sinner zonnebril, gewoon zo'n ding, die zorgt dat je kan kijken als de zon schijnt
|
Citaat:
|
:rolleyes: weet niet wat jouw ogen doen maar ik zie niet meer zo relaxed als er veel zon is
|
Weet iemand nog waar je een mooie zonnebril op sterkte kunt krijgen wel een beetje een hippe? Want bij de brillenzaak waar ik normaal gesproken naartoe ga hebben ze meer ouderwetsere modellen.
|
ik draag altijd maar 1 zonnebril, en da's mn ray ban pilotenbril (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |