![]() |
vervelende stalker
hey all!
laatste tijd word ik ongeveer om de 2 dagen gebeld door kutleiertjes die dan zeggen hallo-doei en dan weer ophangen(n) geen stijl denk ik dan xD maar het is zo irritant, wat kan ik ertegen doen? ik heb de lg(kut)cookie en die kan nummers die geblokkeerd zijn niet terugbellen en ik kan ook niet blokken ik heb zin om aangifte te doen! help me:facepalm: |
Laat je ouders opnemen als je op een onbekend nummer wordt gebeld. Dat kan al afschrikwekkend genoeg zijn :)
|
Dat hadden wij vroeger een keer hebben we iemand opgebeld, die ik niet kenden -maar iemand anders wel en toen nam de moeder op. Ik was toen iets van 11 jaar en dan schrik je wel haha.
|
Neem op met: Politie Gooi en Vechtstreek
|
Citaat:
|
Wtf. :D
|
ja! goed idee
maar weet je iemand waar je aangifte kan doen op internet? of kan dat niet volgens mij zijn het namelijk van die br33z3r gastjes |
Ach ik zou aangifte niet zo snel doen (doen ze ook niet veel mee) of ze moeten je (..) op een dag bellen. Hoe vaak gebeurt het?
Is het obsessief of maar 1x in de zoveel tijd? Ga bijhouden hoevaak er wordt gebeldt en schrijf dat op, schrijf ook de tijdstippen op. |
Precies.
En daarna ja vader met een andere telefoon naar ze laten bellen: "Met de politie van Gelderland", of waar je dan ook woont :) |
ja
etmakas dat kan dus niet, ik heb et nummer niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb meerdere stalkers gehad en ik vond het altijd wel vermakelijk, hijgers, bedreigingen, liefdesverklaringen. Aandacht <3
|
Death Metal muziek keihard aanzetten en dan opnemen (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Kleine attention slut. |
Je kan overigens ook je provider opbellen en daar melding maken van ongewenst belgedrag. Als het goed is hebben zij namelijk wel de nummers van degene die jou belde.
|
Citaat:
Citaat:
|
misschien moet je Ernie gewoon eens terugbellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vandaag ben ik dus om 3:44 s'nachts gebeld
|
echt denigrerend
|
Hoe is het denigrerend?
Provider bellen en melden dat je wordt lastiggevallen door die en die nummers. |
Citaat:
|
Citaat:
het is zonder nummerherkenning-_- |
Je kunt ook vertellen op welke tijdstippen je precies lastig bent gevallen, dan kunnen zij als het goed is zien welke nummers dat zijn.
|
Citaat:
ja dat kunnen we niet zomaar zien, je kunt een klachtenformulier invullen zo gaat dat nou altijd kutzooi |
Citaat:
|
Mensen in de winkel kunnen dat inderdaad niet zien, die staan daar telefoons en abonnementen te verkopen. Maar in de centrale zien ze dat wel. Ze mogen niet zomaar jou vertellen welk nummer het is, maar ze mogen wel het nummer blokkeren zonder jou te vertellen wat het is.
|
Citaat:
Doe nou maar wat een paar keer eerder is gezegd. Bel de klantenservice en vraag of ze dat nummer blokkeren. Dat kost 2 minuten en dan is het klaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |