![]() |
Laptop crash
Hai!
Hier ben ik weer met een probleem over mijn laptop. :facepalm: Mijn laptop heeft al een héle lange tijd last van crashes. De muis wil dan niet meer bewegen, het caps-lock lampje brandt niet als ik erop klik, het klokje rechtsonder tikt niet verder, heel soms geeft hij zelfs een piep als het geluid uit staat, de uit-knop doet het niet meer en het enige wat ik dan kan doen is mijn laptop resetten en hopen dat er geen bestanden verloren zijn gegaan. Dit resetten is ook weer niet goed voor mijn laptop, omdat hij dan telkens moet herstellen. Een vriend van me vertelde me dat Windows VISTA bekend staat om zijn crashes en dat Windows 7 veel gebruikersvriendelijker is. Dus heb ik op een DVDtje Windows 7 gebrand, en dit geprobeerd te installeren. Ik bleek een taalpakket niet te hebben en die heb ik ook weer gedownload en alles. Als ik dit pakket wil installeren, crasht mijn laptop wéér! En dat elke keer als ik het opnieuw probeer! Zo kom ik nooit aan een crash-vrije laptop! Wat moet ik doen? :( Liefs |
Probeer je geheugen of je harde schijf eens te testen. Memtest is prima voor geheugen en voor een schijf zijn genoeg programma'tjes te vinden :)
|
Zal inderdaad of je werk geheugen zijn of je hardeschijf als ik het zo hoor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56. |