![]() |
Vind jij het fijn als iemand aan je tepels zit?
Vind jij het geil, sexy of fijn als iemand aan je tepel zit of likt..?
Ikzelf vind het echt niks, en ik vroeg me af hoe jullie daarover denken :) |
"iemand" is een groot woord :P
|
bij mij hangt het er van af wie:D
|
Zolang t t vriendje is, yes please.
|
Ja ik bedoel dan ook vriend(in) of scharrel ofzo
|
Alleen omdat hij het leuk vindt eigenlijk.
|
Meestal vind ik het wel fijn ja. Vooral als het heel subtiel en voorzichtig is. En ik vind het ook leuk omdat mannen dat leuk vinden om te doen.
|
alleen als ik echt geil ben, anders vind ik het niet zo boeiend
|
Mij doet het weinig, maar ik ben dan ook geen vrouw :D
|
Af en toe; als ik niet opgewonden ben, doet 't weinig en als hij te lang doorgaat, wordt 't onprettig.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja.
|
Ik vind het wel fijn.
Als mijn vriend bijvoorbeeld eraan zit dan kan ik er eigenlijk wel geil van worden. |
nee tepels van meisjes zijn helemaal geweldig maar bij mij.... doet me net zoveel als je aan mn tenen zou zitten
|
Voor de neezeggers: wel als je het zelf doet? En de rest van de borst?
|
Als ik het zelf doe vind ik het ook niet fijn, maar wel minder irritant dan als mijn vriend het doet. De rest van de borst vind ik iig niet irritant, maar ook niet heel bijzonder.
|
Jawel, maar er moet volgende "kracht" gezet worden.. een likje hier en daar doet meestal niet zoveel.
|
Er zijn minder mensen die 'ja' zeggen dan ik had verwacht. Dacht altijd dat ik het enige meisje was die er niks aan vond. Volgens mij zit er dan toch niet zo'n verschil op gebied van tepels tussen man en vrouw.
|
Het ligt er een beetje aan wat ermee gedaan wordt. Radiozender zoeken en hard zuigen, vind ik pijnlijk en daarom niet echt lekker. Uitgebreide liksessies vind ik ook niet echt super, meer ongemakkelijk, maar zo 'while I'm passing' is welkom.
|
Citaat:
|
Hmm soms.
Ligteraan hoe. Als het maar niet zo hard en ruw is :o |
soms zijn ze te gevoelig bij mij, dan vind k het echt niet fijn als mn vriend aan mn tepels zit, zeg ik hem dan ook..
maar anders vind ik het wel chill, k wordt dr ook geil van enzo (: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |