![]() |
[WK] Finale: Nederland - Spanje
Wie gaat er winnen? Waarom? Denk je dat Nederland een kans maakt tegen Spanje? Wordt het een moeilijke of makkelijke wedstrijd? Waar zal Nederland op moeten letten qua spel? Wat wordt de stand?
Kortom: hoe denk jij dat de finale gaat lopen? |
Nou... als Spanje zo speelt als alle wedstrijden behalve de halve-finale komt het denk ik wel goed voor Nederland maar als Spanje speelt zoals gisteren wordt het èn moeilijk èn erg saai. Laten we hopen van niet.
Nederland - Spanje 2-0 |
De octopus heeft gesproken. Nederland gaat winnen.
Nederland - Spanje 2-1 |
Doe gewoon eens een keertje 6-5 of zo (reguliere speeltijd); krijgt de hartbewaking het lekker druk, en krijg ik 6 gratis biertjes in de kroeg op de hoek:)
|
Ik verwacht een kraker, 2-2 in reguliere speeltijd en dan penalties. :P Ja stekelenburg wordt de held en houdt 2 penalties, daardoor worden we wereldkampioen en heeft Gio zn mooie afscheid.
|
Citaat:
nederland wint met 1-0 in de verlenging. sorry ganralph, weinig biertjes voor jou. |
Niemand die denkt dat Spanje wint??
|
Citaat:
Dus dan maar duimen. :D |
Citaat:
|
Citaat:
dus zondag zullen we het weten.*O* |
Spanje heeft een betere ploeg vind ik. Als beide landen goed in vorm zijn, wint Spanje. Hopelijk onderschat Spanje Nederland, zoals Brazilië Nederland ook onderschatte.
|
Spanje heeft een heel zwakke aanval (behalve Villa) het loopt daar gewoon niet en daar kunnen we gebruik van maken.
|
Zolang Torres speelt is er niks aan de hand voor Oranje :)
|
en Pedro, die altijd 3 man wil uitspelen, maar vast en zeker stuit op Van Bommel.
|
2-1 voor Nederland
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had liever een wedstridj tegen Duitsland gezien. Dat was wat meer een klassieker geweest dan tegen het saaie Spanje. Maar goed, wij winnen met 2-1.
|
Citaat:
Want Duitsland is dit wk egt heel goed! Dat zou denk ik een heel moeilijke strijd worden. Maar goed, we spelen nu tegen Spanje. Ook een goed team natuurlijk, maar ik kijk de wedstrijd nu wel iets relaxter :D ik denk overigens 2-1 voor Nederland natuurlijk :P |
Ik ga ook voor 2-1 voor Nederland.
(1-1 eerste helft, dan een spannende tweede helft waarin het 2-1 wordt :) ) |
2-0 voor Spanje. De spaanse verdediging is praktisch onklopbaar vooral met Casillias in het doel. Spanje scoort gewoon een keer en daarna in de laatste 10 minuten delen ze, als nederland vol op de aanval speelt, de genadeklap uit.
|
Octopus Paul: Nederland verliest!
Dit zegt die voorspellende octopus. Hopen maar dat die het 1 keer fout heeft, ook zegt die dat Duitsland 3e wordt en Uruguay dus 4e. |
Citaat:
|
In de EK finale van 2008 had Paul voorspeld dat Duitsland met de beker naar huis zou gaan maar dat is Spanje geworden. Hopen dat dat weer gebeurd!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens paul de octopus Spanje, maar ik zeg uiteraard holland.
Beiden erg sterke ploegen die veel van elkaar weten, verwacht dat het profiteren van fouten de doorslag gaat geven. |
Citaat:
|
Spanje 2-1 NL
hoop desondanks op NL |
Fuck.
|
Citaat:
|
Verdiend verloren, helaas.
|
de arbitrage zat ook niet echt mee :p
|
Rensenbrink op de paal kan de boeken uit, Robben op Casillias is het nieuwe moment.
|
Partijdige ***scheids en een schele idioot van een grensrechter.. ongelooflijk dat we dit hebben verloren:(
|
Pff jammer dat Nederland niet gewonnen heeft .. Vond Spanje wel iets beter spelen, waren ook meer bij ons doel te vinden. Maar serieus, die scheids! kreeg af en toe flink de kriebels van die vent.
Ach ja, we zijn 2e geworden en daar mogen we heel trots op zijn :) complimenten aan van Marwijk! |
Citaat:
|
Verdiend verloren, maar dat spelbeeld werd misschien ook wel bepaald door die Webb. Wat een debiel zeg. Hij heeft zich totaal laten beïnvloeden door de (engelse) pers die hem op het hart drukten vooral Van Bommel maar in de gaten te houden.
En ik had ook nog respect voor Iniesta voor deze finale. Leek me een integer, eerlijk persoon. Wat een desillusie zeg, smeert ons twee gele kaarten aan waarvan één Heitinga's tweede. |
De arbitrage was eerder in oranjes voordeel.
Spanje heeft verdiend gewonnen, was toch wel een stuk beter. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze hadden zelfs 2 keer ROOD moeten krijgen en niet geel! |
Citaat:
En nogmaals verwijs ik naar Iniesta (in zijn eentje al goed voor 2x rood) en Puyol. |
De arbitrage heeft gewoon degelijk gefloten. Hij had inderdaad Puyol rood moeten geven, maar aan de andere kant had Nigel de Jong ook wel rood verdiend. Het enige jammere is dat hij te veel heeft gefloten en daarmee de wedstrijd min of meer dood floot.
Verder is het gewoon pech, als Robben die 1-op-1 maakt dan win je gewoon. Rensenbrink op de paal kan de boeken uit, Robben op Casillias kan erin. Oja wie zei hier nou ook alweer dat Casillias niet zoveel kon? |
Citaat:
En als je verzuimd tot 4 keer toe rood te geven, en één keer onterecht rood geeft, dan fluit je gewoon niet degelijk. Dat elke ploeg dan evenveel benadeeld of bevoordeeld wordt maakt geen verschil. |
Het was buitenspel, waarvoor gefloten had moeten worden,
De scheids zag dit, en liet het gewoon doorspelen omdat hij partijdig is?? En rood was ook niet egt nodig hoor.... maar de meeste geel was wel terecht! |
Jammer van de scheidsrechter :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |