![]() |
Het is saai aan de overkant! #1041
*O*
Met dank aan Medeia voor de titeltip. (da's beter dan een tippeltiet! :D (n)) |
Citaat:
Hm ik weet alweer waarom ik dat album van 2005/2006 nog niet af heb. Begin 2007 ging Theodoors harde schijf kapot waar alle foto's op stonden en hij had geen back-up. En toen heeft zijn IT-broer bestanden gered, maar de foto's niet. Dus ik moet eerst naar mijn ouders om hun foto's te kopiëren. |
Kampioenen!!!!
|
Citaat:
En die octopus. Ik hoorde al collega's die het de hele tijd hadden over een octopus maar dat ging dus hierover I guess ;x |
Haha Absinthe lag met deze titel op de loer. ;)
|
Wat is dat nou voor octopus dan? :o Hij voorspelt dingen, maar is het een internetdingetje of wat?
|
die titel wilde je al een tijdje :p
|
Mijn muis is kapot :( nu moet ik alles met het toetsenbord doen en dat is gedoe.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wij willen niet weten wat haar cupmaat is, maar gewoon wie ze is :Y |
De octopus heeft tot nu toe alles goed voorspeld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, ik kom langs het reactie-post-vak. Dan moet ik natuurlijk wel even iets posten, anders had ik heel veel tabs voor niks :o
|
Hahahaha ik kom echt een fantastische foto van zeilen ergens vorig jaar tegen. Iedereen is druk met de boot vast te leggen, ik sta een meter of 3 verderop, halve liter bier aan het drinken en wijzen wat ze moeten doen :D:D
soms hou ik echt van mezelf :bloos: |
Citaat:
|
Wie heeft er een nickchange gehad dan?
|
Hai!
|
Roken en fotoboek maken is een slecht plan. er zit nu een brandgat in :D
|
je moet je peuken ook niet op je fotoboek uitdrukken. :bloos:
|
Nou tot en met Lowlands is ingeplakt, nu ben ik er even klaar mee.
En ja ik verveel jullie even met de pietluttige details uit mijn leven :D |
Wtf mijn stagebegeleider denkt dat excel iets magisch is ofzo ik moet uit een vragenlijst een tabel maken met meer dan 50 cellen en ik kan niet shift-klikken omdat ik niet alle info nodig heb:D
|
Sann, ik kom denk ik rond half vier richting Utrecht, ben je dan al klaar met je fotoboek? Waar spreken we af?
|
Citaat:
|
Hoo, Martin is ook in Utrecht vandaag :D
|
Citaat:
|
Ik heb overigens nog steeds een kater :mad:
|
Citaat:
|
zometeen 5 uurtjes keihard werken. En de inspectie is langsgeweest en heeft allerlei werklui gestuurd en nu kunnen de ramen nog maar op een kiertje open, omdat ze bang zijn dat dementen uit het raam vallen/springen. En de airco is er nog niet.
Dus dat wordt fijn werken in ongeveer 35 graden :):):) |
Hoi saaierds.
|
Citaat:
Edit: doe maar kwart over vier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: