![]() |
Saaide Deutschland, alles ist vorbei #1042
En verder
|
Ontzettend non-actuele titel eigenlijk, maar het moest even :o
|
Morning
|
Ja deze titel moest gewoon nog :D
|
Yes! Die wilde ik ook al doen (y)
|
|
Citaat:
|
YEH!
|
@ whiners in vorige topic: m'n vader heeft al mijn boeken van de belasting afgetrokken dus indirect hebben jullie er ook aan meebetaald. Bedankt!
|
Ik vind het best normaal dat ouders de studieboeken van hun kinderen betalen als ze dat kunnen, maar
1. dan moeten ze dat wel kunnen 2. dan moeten ze het wel aanbieden, ik vind niet dat je het van ze moet gaan eisen :P |
Citaat:
|
Mijn moeder zou het wel kunnen betalen maar ik kan het ook betalen, dus dan doe ik het liever zelf. Maar door de zomervakantie en zo zijn er nu gewoon even erg veel kosten dus dan lijken die boeken opeens ook zoveel, terwijl ik dan even vergeet dat ik die ook over 2 maanden kan bestellen. :p
|
Ja, mijn ouders kunnen ook wel mijn boeken betalen maar hebben dat nooit gedaan omdat ze ook al collegegeld en basishuur betaalden.
|
Ik denk dat het weer eens tijd wordt om mijn vader een preek te geven dat ie niet met z'n dochter om kan gaan zoals ie doet :mad:
|
Oh ik zie nu pas waar het over ging, dat is niet omdat ie mn boeken niet wil betalen :D
|
Mijn vader kon mijn boeken ook betalen en heeft dat ook gewoon gedaan aangezien hij het van de belasting kon aftrekken
|
ach ik woon nog thuis dus ik heb niks te klagen:O
|
4 uur en ik ga naar Zuid-frankrijk bij Spanje. Blijkbaar was ik verkeerd geboekt en is het juist deze morgen nog in orde gekomen Gelukkig. Ik vond het al raar dat ik niet op dezelfde bus zat als mijn beste vriend :o
|
Nouja, ik vind het niet meer dan normaal als je ouders dat volledig betalen, zij zijn immers verantwoordelijk en verplicht je op te voeden, en daar houdt een complete betaling voor je studie ook bij :P Zoiets kun je prima opsparen vanaf de geboorte.
|
Citaat:
|
Ik wil nu beerpong spelen. :(
|
Citaat:
|
Haha ik vind het best een leuk idee. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie nog wel wat mijn ouders willen betalen als ik uit huis ga.
|
Citaat:
|
Sukkeltje.
|
Citaat:
|
Ik ben ook zoiets. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar Lorelei, vind je dan wel dat ouders de middelbare school helemaal moeten bekostigen? Want dat lijkt me dan toch wel het minste dat je als ouders kunt doen.
|
Citaat:
|
ik ben 14.
|
Citaat:
niet liegen :nono: |
Carn ik val ook op jong dus daten?
|
Goedemorgen. Wat sliep ik weer eens hondsberoerd/niet.
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|