![]() |
vindt hij mij leuk? want ik zou t echt niet weten. of wel :S
Ik ben al een anderhalf jaar bevriend met een jongen.
En ik merk de laatste tijd dat we heel erg cloos zijn. Vindt hem iegelijk wel leuk En nou was ik benieuwd of dat ook wederzijds is. En hoe kan ik dat merken? Heb laatst met hem gepraat. Dat leidde af naar zijn laatste vriendin waar hij 2,5 jaar mee heeft gehad. Maar toen zij hij dat hij mij veel liever vond. Hier een klein stukje. <--[S]ylvan..]]]]]]] zegt: 2,5 jaar mee gehad maar ze had moeite met de afstand -=[K]:"@r\L1]N=- zegt: aahhw das irri <--[S]ylvan..]]]]]]] zegt: maar ja, ik spreek je morgen doeiii -=[K]:"@r\L1]N=- zegt: ga je tukken slaap lkr syl <--[S]ylvan..]]]]]]] zegt: ja moet gaan, ouders -=[K]:"@r\L1]N=- zegt: aah die van mij zullen zo ook wel komen <--[S]ylvan..]]]]]]] zegt: vind jou liever nu kunnen jullie hier meer uithalen alvast bedankt!!! |
aah zo schattig
|
whaha
i know. maar wat denk je? |
Ik zie daar niet echt een liefdesverklaring in.
|
Dat niet nee, maar ik denk wel dat hij haar leuker dan gemiddeld vindt.
|
Ja, hij vindt je leuk, nu moet je er alleen nog achter zien te komen hoe leuk ;)
|
Wow ik word gek van die tekens in jullie msnnamen maar ik ben het eens met AfwezigNummer2.
|
Hahaa die naam van K@rlijn had ik bedacht, ik had voor de grap zoveel mogelijk van die tekens in een naam gestopt. Sorry jongens! :D
OT: Ik denk dat die berichtjes niks zeggen. |
Citaat:
ik heb mijn naam al weer verandert hoor;) |
Citaat:
naja en hij heeft toegegeven dat hij mij ook leuk vindt. nu alleen maar wachten tot dat ik hem weer eens zie. want via msn vragen. dat is niet echt romantics:rolleyes: |
ok succes!!
|
Citaat:
|
lol en ik ook :P
maar hij vind jou leuk dus morge word zoenee(K) |
Citaat:
zou wel lkr zijn:D maar hou ht denk maar bij knuffel |
ja ja pas op a en ik zien alles:D
|
Citaat:
|