![]() |
Party Animals!
De Party animals zijn hard aan het werk voor een come back!!
maar ik ken er nix over vinden :confused: wie weet er meer informatie over? |
:D:D ach ja... ik vind het leuk om die oude liedjes nog te luisteren omdat ik dat vroeger cool vond maar een comeback? ach ja... moeten ze zelf weten
|
ik heb nog cd van liggen...
kopen? |
good vibrations heb ik ergens liggen hier
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb nog een aussi liggen in de kast. Gebruik ik nu tijdens het rotsklimmen in de Ardennen.
|
Citaat:
zouden ze nog een aanslaan met hun muziek? |
Citaat:
die gasten hebben wel de 1ste cd die ik kocht gemaakt :) |
Ik zou et nie wete, maar ik zat laatst in de trein met punk mae en toen raakte ze aan de praat met een jongen/ man en die bleek dus van de partyanimals te zijn, heb wel andere ins en oust over hem... ;)
|
Citaat:
|
Cool. Party Animals blijven fun :D.
Ik heb nooit een Aussi gehad en ook nooit sportschoenen :). En nee, daar werd ik niet mee gepest.. |
Citaat:
ik wel :o en daar word ik nu nog mee gepest... kheb ook nog ergens een singeltje van hun liggen... we like to party ofzo :) |
party animals waren/zijn kewl..vooral aquarius heb ik echt helemaal grijsgedraaid toendertijd
gingen we met ze allen HaKkUuUuUUUuuUuH enzow (y) mja, of ik echt op een comeback zit te wachten? :confused: :o :) |
Ja die heb ik ook... ik vind ze best koel hoor.. de Party Animals..
vet stuiteren ;) |
[flashback naar klassefeest in groep 8]
hele klas hakkûh :D alleen konden veel dat niet ik wel :o :D |
Citaat:
gingen we de rest die het oowk probeerde een btje uitlachen enzow *evil* ;) |
nou doe ik skanken, er zijn hier en daar wel wat overeenkomsten :D
|
Ik kan niet hakken. En ook niet dansen enzo. Ik kan alleen headbangen en barkkrukken.
WAT EEN BOEIENDE INFO!! |
ik kon ook niet onverdienstelijk hakkuh... mja, dat ware goede tijden, toen was ik nog populair, want hakkuh in je aussie was koel :o :)
*nostalgie* |
Citaat:
Ik kan bijna alleen máár hakken.. ja oke.. en krukken... en headbangen... en beetje moshen.. maar goed bottomline: hakken = simpel |
Citaat:
*was vroeger grote fan en weet alle namen nog* (waarom onthoud ik zoiets?) Nee maareh, comeback? Het zal wel, volgens mij lukt ze dat niet, ze hadden al moeite om meer dan 2 hits uit de grond te stampen... ofzo.... |
|
Op de Party Animals kun je wel über goed hakken hoor. :D
|
Daar zat 1 zo'n gast in met zo'n lange bos haar en zo'n bril!
Dat was een kennis van mijn oom en tante, wat een maloot! :D |
Citaat:
|
me aussie t-shirt loop ik al 4 jaar in en hij is nog steeds niet stuk :eek:
|
HAHA
Party Animals 0wnen! |
ze hadden zown heel coole songtekst
hoe ging ie ook alweer.... hmz ohjah "mocht ik onder ut hakkuh bezwijkuh! mocht ik onder ut feestuh vergaan laat me dan op mijn grafsteen schrijven ik was te strak om op te staan!" |
whaaa!? Comeback?? Compleet met aussies, nikes en biljart koppies?? Naja, dan moeten ze maar ff wakker geschud worden want volgens mij zit niemand meer op die 'hakkurs' te wachten.
ik iig niet! |
Citaat:
er wordt trouwens ook niet meer "gehakt", tegenwoordig noemen ze het stampen :p |
ik heb nog wel hollands hakkuh 2 liggen... :o
hij zit nu in m'n pc "op een grote paddostoel...." |
Citaat:
|
Ik zit ook niet op 'stampurtjus' te wachten want ik ga gwoon 'wreed uit m'n dak' op Fransie Bauer, da's pas stamp muziek!! :D
|
laatste nieuws over de party animals
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de animals voor 45 optredens geboekt zijn en dat de nieuwe single volgende maand uitkomt beterrrrr :cool: |
we zullen zien :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |