![]() |
Nederland saait Spanje tot moes vanavond! #1044
*O*
|
Ik ben niet tegen Nederland, geloof me, ik gun het jullie meer dan Spanje :D (net als de Duitsers hoop ik ook dat NL wint). Maar Paul heeft nog geen ongelijk gehad :p
|
hoi
|
Hallo!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die octopus heeft er al meerdere keren naast gezeten.
|
Citaat:
of ongelukkig, wat betreft die stomme octopussy. |
ik snap die hele ophef met die octopus sowieso niet. Alsof dat beest enig besef heeft wat hij doet.
|
Oh. Nou, ik dacht van niet (wanneer dan echt), maar ik ga toch met hem mee *o*
|
Citaat:
Citaat:
|
Mensen zijn ook zo schaamteloos met het etaleren van hun domheid via zulk bijgeloof.
|
Guise, mark my words, als Nederland durft te voetballen vanaf het eerste fluitsignaal, als ze van de goal af spelen en ditmaal eens fatsoenlijke passes geven en steevast in beweging blijven winnen we. Hands down zelfs. Maar dan moet er wel goed gevoetbald worden en dat heb ik Oranje eigenlijk nog niet echt zien doen.
Als ze zoals Duitsland aanvangen; onderdanig, behoudend en "naar achteren" verliezen ze 'm. In het eerste scenario wint Oranje met 2-0 van Spanje. Fuck, ik heb er echt zin in *prr* Citaat:
|
Nadat mijn konijn de aardbeiblaadjes van de spaanse vlag at, at ze ook het konijnensnoepje van de spaanse vlag. Daarna krabte ze aan de spaanse vlag tot het papier kapot was. Daarna plaste ze erop.
Al die tijd deed ze niets met de Nederlandse vlag ernaast :D Misschien trok de gele streep haar aandacht, ik weet niet welke kleuren konijnen kunnen zien. |
Als ze goed voetballen, winnen ze. Ik heb zo mijn twijfels bij die hypothese, Dobermann.
|
Ja als ze nou gewoon even zorgen dat ze meer goals scoren dan Spanje!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Als wij de bal hebben kunnen zij niet scoren."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker suf antwoord kreeg ik terug. :|
En paul de octopus, heeft wel lekkere pussy voor in de blender. |
Citaat:
aargh, ik heb nu dubbele zenuwen. Vanwege de finale natuurlijk, maar ook omdat ik ineens besef dat ik vanavond weer twee voorstellingen moet spelen. En dat ik die al drie weken niet meer gespeeld heb en mijn script kwijt ben dus de tekst ook niet meer door kan nemen... |
Citaat:
Uiteraard hoop ik dat je gelijk hebt hoor ;) |
Dobermann vermaak mij even met stomme opmerkingen.
Ik heb het nodig. :( |
Citaat:
|
Boularouz speelt de eerste helft op Villa, in de rust wordt hij gewisseld. 45 minuten is ruim voldoende om Villa uit de wedstrijd te spelen voor Boula.
|
Ik vond Boula anders behoorlijk slecht spelen, als dat maar goed gaat.
|
Boulahrouz speelt iemand in vijf seconden uit de wedstrijd.
http://pub.tv2.no/multimedia/na/arch..._o_254871c.jpg |
boularouz is een beentjeshakker
|
Citaat:
|
ik weet niet of ik in de stad wil kijken of gewoon rustig hier. Mmm.
|
Hij heeft wel vaker van dat soort overtredingen, :D.
http://i.telegraph.co.uk/telegraph/m...z_1215157c.jpg |
Dat was een klassieker, die wedstrijd. Eigenlijk had de scheids daar iets van 6, 7 rode kaarten uit moeten delen.
|
een haker of een hakker?
|
Middag dropjes. Ik vind het best wel spannend :o
|
Eigenlijk is het zonde om Boula in te zetten; je moet er als voetballiefhebber toch niet aan denken dat-ie een Iniesta of Xavi een poot breekt :(
|
|
Boulahrouz speelt in plaats van Van der Wiel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tactisch slim? Balverlies in de verdediging is tactisch slim? Oh, ja, dan moet je Boulahrouz inzetten.
|
Citaat:
:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, maar dan krijgt ie rood en met tien man voetballen tegen Spanje lijkt me niet zo'n puik plan. De Jong zal ook wel een kaart pakken, :mad:.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ghe, volgens buienradar gaat het onweren tijdens de finale. Dan hoef ik met mijn hoofdje al helemaal niet op de markt hier te staan
|
Onweer tijdens de finale, 't is een slecht omen! :eek:
;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |