![]() |
Wie heeft er een blokjesbeugel?
En wat vind je ervan?
|
Sorry, daar heb ik geen ervaring mee.
|
Blokjesbeugel? Ik heb 2 slotjes gehad, meer niet. Maar kvind het meer dan normaal dat iemand zo'n blokjesding draagt. Je moet maar denken aan het eindresultaat. Ik verbaas me steeds weer hoe mooi het gebit er dan uitziet. :O
|
Zo'n beugel? Ja die heb ik gehad, m'n tanden staan nu redelijk recht (die stonden eerst enorm scheef), het enige nadeel van zo'n beugel is dat het wat moeilijker is om je tanden te poetsen.
Blokjesbuik? Helpt goed als mensen je in je buik slaan. |
Citaat:
Ik weet niet wat ik ervan vinden moet. Nooit 'n beugel gehad. Wel lego. |
ik heb nu een blokjesbuigel al 2 jaar. In het begin was egt klote niet kunnen eten en slissen enz.
Maar tegewoordig ben ik eraan gewend, elke 4 weken naar de ortho. Nog een jaartje en dan magt ie eruit!!!! |
WOEHOEW van ik ook !!!!!!!!!!!
|
Oh, ik heb even gegoogled en die heb ik wel gehad. Maar ik heb er niks over te zeggen, want het is helemaal niet zo erg, maar de slechte dingen onthoud je juist en dan maak ik je bang. Maar er is niets om bang voor te zijn. Alleen het erin laten zetten duurt lang en is saai.
|
ik dacht ook aan bokjesbuik:p die heb ik wel namelijk, beugel heb ik nooit gehad(wel ooit gezegd dat ik er misschien 1 moest, toen heb ik gelijk gezegd dat ik zo'n ding m'n mond niet in wou, nooit weer wat over gehoord, zelfde met bril trouwens, maar dat zou dan ook alleen maar zijn zodat het voor andere mensen minder zichtbaar zou zijn dat ik scheel ben en zelf zou ik er dus niks aan hebben behalve de last van een bril)
|
sjiek
|
IK heb er 1 gehad, en na een tijdje raakte ik er wel aan gewend. Alleen net na de ortho had ik er last van met eten enzo.
|
Ik heb de topictitel aangepast en even wat offtopic-reacties verwijderd :)
|
slotjesbeugel here ;l
|
Ik heb 2 jaar een blokjesbeugel gehad en ik vond het niet erg, ik hield altijd een soort van eindresultaat voor men ogen en nu 2 jaar verder ben ik super blij dat ik een beugel heb gehad want het resultaat mag er best wel wezen ;)
|
Foto's! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39. |