![]() |
Laat ons saaien #1045
Helaasch!
|
Helaasch!
|
Ik zat te lunchen met uitzicht op een bouwterrein waar gewoon een heuse zandstorm ontstond :eek:
en ook uitzicht op een hoog gebouw waar een waterval langs ontstond omdat de regen zo hard tegen de zijkant van het gebouw waaide. |
Zijn we al klaar met rouwen?
|
Ik moet vanavond nog werken dus ik hoop dat het dan droog is. :o
|
@Archont, maar ik weet niet meer hoe je eruit ziet! Straks herken ik je volgende week niet! :eek: :D:D:D
|
Dan herken ik hem wel! *O*
want ja, heeeel misschien ga ik later op vakantie (i.v.m. verhuizing van m'n zusje) en kan ik toch mee de 22e! *O* En dan de dag erna heel vroeg weer weg en in de trein naar Gent uitbrakken :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goed bewaren dan die handtekening, wordt nog veel geld waard ;) |
Citaat:
maar nu eerst een foto! *O* |
Citaat:
Maar mooi dat Absinthe ook komt! Kunnen er geen pijnlijke stiltes vallen tussen ons :P |
Citaat:
|
Citaat:
Voetbal, bier en vrouwen? :o |
Citaat:
Bier (Y) Vrouwen (Y) Nog meer? |
Citaat:
:P |
Citaat:
we kunnen altijd nog over forummers roddelen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Even de teleurstelling van gisteren van mij afdouchen! |
Goeiemorgen!
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten sann 48 N00dles 41 Etmakas 35 Sherlock 28 Martiño 24 Little Phoebe 22 Medeia 19 Pippeloen 19 Dobermann 19 Uice 18 Kazet Nagorra 16 Moz 16 Absinthe 16 Dark Phoenix 15 Carn 14 Lucky Luciano 14 Rivka 13 wheezle 12 Lorelei 11 Severus 10 Jaeger 10 Sarah 10 egon 10 Rationeel 9 Tink* 8 Havock 7 Commendatore 5 Rysair 5 White Trash 4 Sigmund 3 Disturbedangel 3 Queasy 2 Swlabr 2 kopmuntkip 2 IKBENBABSWEL 2 CreativeMusic 2 Kennny 2 Archont 1 Geel 1 deadlock 1 The Chosen One 1 Englander 1 |
Zelfs tweede geworden in de berichtenlijst en verslagen door sannje. :(
|
:D
|
Wie heeft er ervaring met SPSS en weet een simpele startershandleiding?
|
Citaat:
|
Citaat:
(heb ik wel je email nodig, er staan plaatjes in) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
RAGE @ digid.
|
Citaat:
|
ghehehe. 'Enschede wil eigen zeehaven'
|
Sarah, ben jij nog online?
|
Citaat:
lol @ bericht van Carn |
Dankje Sarah.
Ik zit eigenlijk een beetje te twijfelen in hoeverre we SPSS eigenlijk nodig hebben, maar in ieder geval handig. |
Het is wel een duidelijke uitleg :Y de opdrachten die erin staan en die horen bij een database die je niet hebt moet je dan maar negeren :p
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jahoor :D
|
Citaat:
|
Ik moet mijn kamer opruimen maar er is geen motivatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was vorige week ongesteld.. 2 dagen heftig en daarna nog 1,5 dag een beetje. Vrij normaal. Donderdag was de laatste dag. Vrijdag was m'n stopweek voorbij en ben ik weer met de nuva-ring begonnen. Maar ik heb nu nog steeds alle 'klachten' (behalve het menstrueren zelf dus :p). Buikpijn in m'n onderbuik, last van m'n rug, etc ( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |