![]() |
zonder condoom
hey,
k neuk nu al een paar maanden met mijn vriendin en nu heeft ze gevraagt of k het zondr condoom wil doen. k wil et wel mr begin dan altijd te denken over soa en zwanger worden. ze gebruikt wel de pil mr er besat ng altijd de kans om zwanger te worden :S raad of tips?? |
Als je vriendin de pil regelmatig slikt, is de kans op zwangerschap heel klein (1%, dacht ik). Je bent alleen niet meer beschermd tegen SOA's als je geen condooms gebruikt, dus je zult je vriendin volledig moeten kunnen vertrouwen ;).
|
als jullie beiden elkaars eerste keer zijn geweest en er niemand vreemdgaat zal je geen soa oplopen, zwanger worden kan altijd gebeuren, maar de kans is zeer klein als ze zich gewoon aan de gebruiksaanwijzing van de pil houdt ;x
(al vind ik 1% nog relatief hoog, 100× seks = 1 kind? do not want? :P) |
Van de 1000 vrouwen die een jaar lang de pil gebruiken, worden er geloof ik ongeveer 12 zwanger. Maar dat is gemiddeld genomen over alle vrouwen, dus ook vrouwen die eens ziek worden (en de pil uitbraken of door diarree niet goed opnemen e.d.)
als je vriendin de pil netjes gebruikt is de kans dus echt heel erg klein dat ze zwanger wordt. De angst voor een SOA kun je wegnemen door allebei een test te doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |