![]() |
Saaie Harry Potter #1046
omg. ze hebben een harry potter amusementpark in amerika!
|
hahah, ik vertel aan mama dat er een tarantulasoort is waarvan de vrouwtjes zo'n 25 jaar leven en de mannetjes maximaal een jaar. Zegt ze:
'aan de andere kant : als er een vrouwtjespin in je badkamer zit, kun je er 25 jaar lang niet naar binnen en daarna ook alleen onder begeleiding' :D:D |
ik ging met mijn domme botte knie bovenop mijn zonnebril leunen en ik ben redelijk gehecht aan mijn zonnebril. nu heb ik een nieuwe gekocht maar ik vind het achteraf maar een oude vrouwen model
|
Mooie luchtbeelden van Amsterdam nu op NOS :)
|
Tadam..en zo de tour is afkijken:o
Die huldiging is echt overrated. |
Hoe kan een huldiging nou weer overrated zijn?
Volgens mij is ie juist underrated want men verwachtte een miljoen supporters in A'dam en dat is nu bijgesteld naar 'tussen de 250.000 en 750.000'. |
Omg ik wil ook een toverstok :eek:
Die man staat dat riedeltje de hele dag te doen :D |
Ik had van dat park gehoord! *O*
|
Citaat:
|
Nee, als ze niets geregeld hadden, hadden ze niets gedaan. Dat lijkt me vrij logisch :D
En niets gewonnen? Ze waren tweede, dus ze hebben alleen maar beter gespeeld dan alle andere landen op één na :p |
Ik heb net een uurtje.. min of meer geslapen. Niet echt geslapen maar ik was ook niet echt helemaal meer op de wereld :D
|
Wat een saaie bedoening is het op die gracht zeg..
|
Ze zijn dan ook nog op het Ij ipv de gracht :D Maar het voelt allemaal heel erg aan als een derderangs verliezersfeestje waar je gewoon liever niet bij wil zijn :D
|
Citaat:
|
"Dit gaat de hele wereld over" zegt Jack van Gelder :D
Ik denk dat de meeste mensen liever kijken naar de Spaanse huldiging OF hun favoriete soap. Alsof wij zo belangrijk en interessant zijn. |
Aww, Bert kreeg een geel ding tegen zn hoofd gekwakt :D
|
Ja man het staat helemaal vol... :D
|
Ze drinken in ieder geval genoeg :D
|
Nou ik heb goed gereden vond ik zelf en vond mijn instructeur ook. Als ik zo door blijf rijden dan gaan we het examen aanvragen, woei!
|
Het geluid is echt kut!
|
geen zin om te werken :'( :'(
|
Reteveel boten, vaarverbod mn kont :D
Goed, ik ga wat doen :o Tschuss! |
Zo nieuwe rijlessen gepland. Nu eerst maar eens douchen, ik zweet me altijd kapot tijdens rijles. ;x
|
haha, die grachtenzwemmers :D
|
Heeft hier iemand die trilogie van Stieg Larsson gelezen? Al mijn collega's zeggen dat het toffe boeken zijn maar ik wil nog meer meningen horen. Misschien dat ik ze dan allemaal koop, lijkt me prima vakantieleesvoer hmhm.
|
Citaat:
|
ik heb net de lelijkste slippers ever gekocht <3
|
Citaat:
|
Nouja, die rondvaart is nu alweer wat leuker, meer drukte en mensen dan verwacht.
|
Citaat:
|
Ok, nu begint Guus Meeuwis te brallen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:bloos: jeej uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek in Den Bosch! *juicht voorzichtig*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, dan moet ik eigenlijk wel even naar de kapper. Jammer, want ik was juist een beetje gehecht aan mijn haarlengte.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sarah naamzoek.
Een hele dag? Maar wat is het dan? wat moet je doen. Ik ben meerderjarig, rechtshandig, en ik heb geen epilepsie:D |
Haha, de namen worden genoemd van alle spelers en je hoort precies wie wel en niet zo gewaardeerd worden :D
Stekelenburg kreeg volgens mij het langste applaus, naast Sneijder. |
Edwin Evers en Frank de Boer :cool:
|
Weer gewonnen met poker (Y)
|
Citaat:
|
Verdorie, voor het eerst niet uitgenodigd voor een gesprek n.a.v. een sollicitatiebrief :o
Ik zal wel niet genoeg hebben laten blijken dat ik dól ben op musicals ;) :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |