![]() |
geknak in mijn nek...
als ik recht zit of sta en ik beweeg mijn hoofd naar links en rechts dan knakt er elke keer wat in mijn nek.
als ik voorover zit heb ik daar geen last van.. en als ik loop hoor ik ook elke keer geluid in me bek...net alsof iets elke keer langs iets schiet.. heeft iemand dit ook of weet iemand wat dit is en of het eventueel gevaarlijk kan zijn? |
Doet het ook pijn?
Niet dat dat iets uit hoeft te maken, maar zodra het pijn doet zou ik zeker weten even langs de dokter gaan. Anders ook als je het niet vertrouwd, of wanneer het te lang duurt. Het hoeft niet per see iets engs te zijn (ik kraak altijd aan alle kanten en ik leef nog steeds), maar je weet het natuurlijk nooit. Ga daarom wanneer je het niet vertouwd ff langs de dokter, je kunt altijd beter voor niks langs gaan. |
Citaat:
bedankt voor je advies :) en nee het doet geen pijn ofzo :) |
Hee dat geknak hebben ik en mijn vriend ook!
Niks ernstigs geloof ik...? :confused: xxxMeJulie |
ik had het 3 en half jaar als tic, nie echt fijn.
nu staat 't en halve cm schuin, maar dat was intensief toch zou ik als ik jou was een beetje oppassen dat 't niet teveel gebeurt. Grtz |
Heb dat ook weleens, bij vlagen. Dan loop ik en hoor ik aan de rechterkant van mijn kaak een vaag knakkend/schurend geluid. Best irritant, het klinkt ook een beetje naar. Doorgaans is dat maar een paar dagen en dan is het weer over (of valt het me in ieder geval niet meer op).
Overigens heb ik ook met enige regelmaat een grote knak aan de linker kant van mijn kaak. Dat gebeurt dan als ik mijn onderkaak wat ver naar voren beweeg. Het klinkt (en voelt) net alsof er iets breekt. Daarna maakt de boel meestal een zacht schurend geluid bij het bewegen van mijn kaak. Gaat na een paar dagen ook vanzelf weer over... |
Citaat:
MeJulie :D |
heb ik ook, al bijna 4 jaar.
was er ineens, nou knak ik elke dag wel een paar keer met me nek, nix ergs denk ik want ik heb er nog steeds geen last van. een vriend van mij heeft het ook al een tijdje, en hij heeft ook nergens last van. ik vind het zelf wel geinig, veel mensen vinden het eng, en dat is wel lache |
heeeeeeey dat heb ik ook!!
Maar wat t is weet ik niet...ik vonnet maar eng. |
Heb het ook; momenteel tijdje niet meer gehad.
Oorzaak: foute houding normaliter en drummenderwijs. ik ken het geluid in je mond als je loopt ook, dat tikje.. erg irriterend...... |
had ik ook en je moet je nek laten kraken dat helpt heel goed.
het klinkt wel heel eng maar als het erger wordt kan je dr hoofdpijn van krijgen en bulten in je nek. |
Rsi? :>
|
hallo lievige mensjes, k heb nieuwe info voor jullie!
Dat knakken kan 2 dingen betekenen: 1: een spiertje in je nek schuift over het bot heen (en dat knakt) 2: gas (dat ontstaat tijdens het eten,lopen,slapen,liggen,zoenen,plassen kortom leven, ontsnapt wanneer je je hoofd beweegt. gelukkig is dit allemaal niet ernstig en zelfs normaal, alleen als je het zelf gaat "opwekken" (net zolang bewegen totdat het gebeurt) is het niezzo goed voor je. dus.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
het is allang over bij haar:)
heb regelmatig contact met haar en dit is een heel oud topic |
Ik heb dat soms in mijn kaak. :confused: Maar alleen als ik een tijd lang mijn mond wijd open heb gehad. (geen suggestieve voorstellingen graag. :o)
|
Citaat:
En over het topic: in 99% van de gevallen niets ernstigs. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |