![]() |
Saaiheid kent geen tijd! #1047
*O*
Citaat:
Maar die zou in principe niet moeten weten waar ik woon... Nou ja, hij kan gegoogled hebben op 'Minke Tilburg' ofzo en dan misschien ergens iets gevonden hebben... Dat vind ik maar een eng idee :p en daarnaast heeft ie dan dus met een ander nummer gesmst. Dus het zal wel niet. Maar what the hell, wie dan wel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach welnee, jouw nummer heb ik ook :P
|
Hoi!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
@Carn in vorige topic; jammerjammer :(
|
Citaat:
|
Leest ze het pas de middag erna! :D :o
En ik zat aan de appeltaart en karnejus, dusja. Karnejus :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou, ik ga even de huur opzeggen, en deze keer definitief :) |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je een kamer? |
Goeiemiddag allen :)
|
Citaat:
en ik wacht nog even met kamers tot ik meer zekerheid heb over een nieuwe baan |
Citaat:
En dat kan ik me voorstellen ja! |
Absinthe, held :D
Citaat:
|
Of je gaat op roze maandag naar de kermis in Tilburg. ;) Krijg je ook nog eens allerlei markante figuren op je foto :p
|
Citaat:
|
Roze maandag :D(N) die heb ik vorig jaar gemist man (toen stond ik (ook op Roze Dinsdag) in Valkenswaard), maar ik geloof niet dat de Tilburgse kermis me goed gaat doen :p
|
ach gut dat kind, krijg er tranen van in m'n ogen.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1040...edt_vader.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Oh shit huisgenoten, nu moet ik me weer aankleden. (N) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zin om te dansen. *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe gaat het eigenlijk met jou, de laatste tijd? Is de heftigheid van de scheiding al een beetje aan het afzwakken en zo? |
Ik had net een jas aan. Dat was echt heel erg IEWL.
|
Citaat:
Mwah, de heftigheid van de scheiding speelt juist weer een beetje op, nu mijn vader afgelopen weekend officieel verhuisd is en ik vannacht gedroomd heb dat mijn moeder haar nieuwe vriend had gedumpt en bij mijn vader in z'n nieuwe huisje introk omdat ze toch wel heel erg twijfelde :( Dat het eens ophoudt... Maar dat zal nog wel even duren vrees ik :o |
Citaat:
Nee, kermis is echt niet leuk met mij :D |
Je moet ook niet naar de Tilburgse kermis gaan om in veel attracties te gaan ;) Daar is het veel te duur voor! Gewoon rondlopen en om je heen kijken is al vermakelijk genoeg! (y)
|
straks even 5 uurtjes keihard werken en dan eindelijk een dag vrij. En dan weer 1 dag werken en dan 3 dagen vrij. Daar heb ik pas echt behoefte aan die drie dagen.
|
Citaat:
|
niet zo zeuren, werken doe je elke dag!
|
Citaat:
|
Ach zo :D
|
Citaat:
En nee, ik zit nu in onderhuur (laatste weekjes, ahoi!) en heb dus niet mijn eigen spullen. Nu ga ik voor het eerst in twee jaar weer ergens langer dan vijf maanden wonen, althans dat is het plan! (y) Citaat:
|
Ja maar nou.. ik voel mij genegeerd :'(
|
HA, De Vloer Op komt in ene op tv <3 Dat ga ik even kijken!
|
Citaat:
|
Citaat:
Aha, dat moet wel een fijn vooruitzicht zijn dan ja! (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40. |