![]() |
hellup
voor welk insect ren jij gillend weg??
|
nee
|
titel relevant gemaakt
---> flora & fauna |
grote spinnen, en andere insecten die een beetje groot zijn. vandaag een sprinkhaan van 6 cm. ofzo gezien en die was ook eng.
|
voor een Scyter©
|
Alles wat vliegt en kruipt en 6 of meer poten heeft
|
ehm. nergens voor.
|
Ik principe voor nix. Maar toen ik afgelopen weekend, die 2x-zo-groot-als-normale-wesp zag liep ik toch ff de andere kant op
|
een spin is geen insect :rolleyes:
|
euh...
als het heel groot is en mij pijn doet? (is de vraag nou waar ik schreeuwent voor weg ren of waar ik bang voor ben?) |
allemaal
|
Wesp
|
Ik ren nergens gillend weg voor, ik gil alleen maar kwaad naar muggen en vliegen dat ze nou gaan sterven :D
Ik heb wel een pesthekel aan spinnen, langpootmuggen en wespen, omdat ik die iets te vaak in mijn haar heb gehad. |
steekt het mij -> issie dood :p
wráák :evil: in mijn oren zoemen is ook misdaad -> r.i.p bug. ben verder nergens bang voor :o |
zo'n koningin wesp aargh... wat zijn die groooot!
|
wespen :o
|
bijna alle insecten zowat :(
|
k ben niet bang voor insecten.
|
ik ben best wel bang voor libelles
|
Citaat:
|
ut is dan wel geen insect, maar voor SPINNEN! :eek:
gister ben ik toevallig gestoken door un wesp, ik vond de pijn wel meevallen, werd voor het eerst gestoken! Van anderen hoor je altijd so veel ophef, maja de een is ook gevoeliger daarvoor! |
Ik hou niet van insecten echt niet. :eek: :( (n)
|
Ik ben niet bang voor insecten. Maar als een zwerf bijen achter me aan zit wil ik wel lopen :D
|
glazenwassers :eek:
serieus! |
Reetkevers!!! :eek: :D :p
|
Ik ben echt panisch voor teken ... en met spinnen ben ik ook niet vriendjes :)
|
[Gechat verwijderd]
En ik wil hier geen beren meer in zien die chatten :eek: ook geen andere wezens graag ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |