![]() |
GA-8SIML V1.0 Videokaart
hey kheb een vraagje kheb al best wel een oude pc die heeft het moederbord
GA-8SIML V1 (merk gygabite) Maar is er een site ofzo iets waar je kan zien wat de beste videokaart is die je kan hebben voor je pc.... Ik heb nu Ati Radeon 9200 series... maar is er een betere die ik kan nemen.. 't zal waarschijnlijk niet veel beter zijn.. Misschien tot 9800 series.. maar toch tis al beter Thnx |
In theorie zou je er een ATI 3850 in kunnen gooien, maar ik vraag me af of het niet beter is om gewoon een nieuw pc'tje te kopen?
|
In theorie? Dus het zou niet kunnen werken...
Is er een site ofzo dat je je moederbord aangeeft en dat ie kijkt welke je er in kan goie |
Je moederbord heeft een AGP slot, dus daar zouden alle AGP kaarten in moeten kunnen.
Aangezien alles nu PCIe is het beste wat je kan krijgen de eerder genoemde 3850, dat is de laatste kaart die nog met AGP aansluiting is gemaakt. Als je wat meer info geeft over de rest van de PC kunnen we goed inschatten of het nut zou hebben. |
Gezien je met dat bord maximaal een P4 kan gebruiken (dan ook nog oudere generaties ervan) lijkt het me niet bijster interessant een nieuwe videokaart erin te zetten die je bij een nieuw moederbord niet kan gebruiken.
|
Sowieso biedt een HD3850 niet veel meerwaarde t.o.v. bijvoorbeeld een HD3650 gezien de CPU een bottleneck zal blijven. Ik sluit me aan bij rens en shoebuddy dat het slimmer is om even door te sparen en gelijk de overstap naar PCI-E te maken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |