![]() |
Aftrekken
Hi everyone, ik ben nieuw hier.
En uhm... Ik weet nu dat het normaal is om jezelf af te trekken/klaar te komen. Maar weet iemand nog een lekkerdere manier om dit te doen. Ik wil namelijk echt genieten. Thx. voor de tips (Ik ben dus een jongen :P) |
aftrekken is aftrekken, zolang er geen vrouw in je leven is is er geen lekkerdere manier om het te doen ;x
|
homo worden XD
|
Ja, maar ik bedoel: Meiden kunnen zichzelf vingeren, maar dat kunnen ze ook doen met een electrische tandenborstel etc. Is er ook zoiets voor jongens?
|
Er zijn ook wel speeltjes voor jongens. Daarvoor moet je eens kijken op websites van Christine le Duc enzo. 'Huis tuin en keuken' spulletjes, die misschien door meisjes gebruikt kunnen worden, zijn er geloof ik niet voor jongens.
|
Aangezien ik nogal jong ben zit het er niet in om speeltjes te kopen/bestellen.
Dan had ik nog een vraag. Ik heb een meid in m'n klas die is best wel geil, en ik weet dat ze zichzelf vingert. Maar hoe moet ik haar vragen of ze een keer samen op 'onderzoek' wilt uitgaan (Ik ben 12 :bloos:) En is het erg om dat met een ander meisje te doen dan je vriendin :S |
Het is niet zo handig om iets met een ander meisje te doen als je een vriendin hebt. Je vriendin vindt dat zeer waarschijnlijk niet leuk en het is ook wel een beetje vreemd. Wil je niet die ontdekking doen met je vriendin? Zo nee, dan vind je je vriendinnetje misschien wel niet zo leuk...
|
Citaat:
|
Internet ?
|
Je kunt in de sexwoordenboekshop ook kunstvagina bestellen ! Ideaal!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je zou het met haar kunnen doen als je alleen bent met haar:y bijv. als je een keer bij jou thuis bent ofzoow |
Ik zou gewoon lekker het met je vriendin doen, en als je echt met dat andere meisje ietswilt doen kun je het beter uitmaken want op je 12é al "vreemdgaan" is best wel vroeg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |