![]() |
De DB meet was alles behalve saai! #1050
Zo
|
Ik zat al te wachten :p
|
wanneer is de volgende?
|
Gebruikersnaam Berichten
Sherlock 62 egon 45 Mevrouw Lul 36 sann 34 CreativeMusic 33 Sarah 29 Dobermann 28 Martiño 27 Lorelei 26 Jaeger 21 Medeia 17 IKBENBABSWEL 16 Absinthe 14 Uice 14 Carn 13 Moz 12 Little Phoebe 10 Lucky Luciano 10 Tink* 10 N00dles 9 Pippeloen 7 Kazet Nagorra 6 Rivka 5 wheezle 4 Archont 4 Etmakas 2 Commendatore 1 Abzg 1 Havock 1 Andijvie 1 Lisanne 1 Queasy 1 Jiiive 1 |
Ooh godver een van de eerste keren dat ik weer eerste sta:cool:
|
Citaat:
|
Ik heb mezelf duidelijk heel hard zitten afleiden van nuttiger zaken -O-.
|
Bzogen?
|
lp, pass me even een linkje naar je foto's als ze online staan!
|
Citaat:
|
Forumbazen: 6
*Miekje*, Dingaantouwtje, Alpha_Omega, Tink*, Missy, Trimm Trabb :confused: |
:confused: indeed.
|
Edit ook direct waarom Dingaantouwtje en Alpha_Omega FB zijn want wanneer zijn die ooit op DK?:D
|
Die alpha komt hier nooit. :confused::D
Hmmmm net een slaapje gedaan van 11 tot 4. (y) De hoofdpijn komt later. |
Ben ik nou de enige die nooit let op fb's en welke er wel of niet online zijn? Echt, dikke /care. :D
|
waren je ouders niet boos, meantje? :P
|
Citaat:
|
Om te verduidelijken waarom Alpha en ik FB's zijn: de vakantie is ingegaan en de FB's die afwezig zijn worden tijdelijk vervangen door een andere FB die een oogje in het zeil houdt.
|
Pioen is Pip aan het wassen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toy Story 3 is trouwens (y)
|
|
4 biertjes ja. :')
Moet trouwens nog even wat pmen. Maar bah de hele nacht wakker geweest, het koud hebben niet zo verrek heel gek hahahah. En lastiggevallen worden door de meest rare mensen. Ook gesprekjes met de meest rare mensen houden. Toen ik eindelijk in de trein zat om tien voor zeven heeft een jongen/man mij wat later een vest aangeboden omdat hij zag dat ik het koud had. (Y) |
Citaat:
|
Het kan altijd erger...:P
|
Citaat:
|
Ze zou al slapen bij een vriendin hea:p
|
ooooh oke, dat had ik niet meegekregen :P
|
Godverdomme. Ben je bijna bij de quest, begint je internet te zeiken. Altijd pech in m'n leven.
|
Citaat:
|
Blugh, ik ben doodop. Nauwelijks geslapen vannacht. Vandaag wel eindelijk weer eens een fatsoenlijk aantal uren kunnen maken, dat was ook al veel te lang geleden. (y)
Oh en Sarah, prima keuze gemaakt! |
Citaat:
|
Haha en ben ik echt de hele dag bezig met mannen. :D(N)
Ach ieder zijn ouders hebben zo hun speciale fijne mooie niet te betalen kanten. ;) Hoi martin. |
Ik had een rotdag/nacht en nu heb ik mezelf op een lekkere grote pot :') Sabon Body Scrub getrakteerd <3 (y)
En ook op twee boeken; - Een keukenmeidenroman, omdat Lorelei die laatst in het rijtje voor Sann had gezet. - Het leven van Pi, omdat ik die al heel lang wil lezen. *O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik lees nu dat de poster is gemaakt door PyramidPosters |
Maar ik neem het je nog kwalijk dat je gister opeens sjaak afhaak ging spelen:mad:
|
Citaat:
|
Nou, ook gratis even naar Joe Cocker. Prima.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, de trein ging om 11:49. Ik was er al een 20 minuten eerder. Ik heb nog een pak melk weggedronken terwijl ik bij de blauwe borden ronddwaalde.
Las ik trouwens niet ergens iets over dat Etmakas een blauw jurkje aanhad? dan heb ik die wel gespot. :o |
Ik stond buiten bij de bussen:p
|
Citaat:
|
Ach ik had je vast over het hoofd gezien:D:D:D:D;D;D;d;D;D;ddddd
|
:D (n)
|
Zo, ik ga eten.
Tomatensoep, Turks brood met houmous en rucolapesto en nog een restje wortel/courgette-quiche. |
Lekka lekka
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |