![]() |
MSN doet het niet meer (windows 7)
Hey,
Sinds een week ongeveer doet mn MSN het ineens niet meer. Deed het daarvoor altijd zonder problemen. Heb voor dat MSN het niet meer deed geen rare programma's geïnstalleerd of hardware oid aangesloten wat conflicten zou kunnen veroorzaken. Startte gewoon 's avonds mn pc op na een dag werken en meteen als je MSN opstart (dus nog niet eens een poging hebt gedaan tot aanmelden), krijg ik een foutmelding met de volgende details; Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH Naam van de toepassing: msnmsgr.exe Versie van toepassing: 14.0.8117.416 Tijdstempel van toepassing: 4bc935af Naam van foutmodule: WLDCore.dll Versie van foutmodule: 14.0.8117.416 Tijdstempel van foutmodule: 4bc93503 Uitzonderingscode: c0000005 Uitzonderingsmarge: 00002ee5 Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie over dit probleem: LCID: 1043 Heb al een beetje gegoogled, maar kan geen nuttige info vinden. Wel mensen die dit probleem ook hebben gehad maar dan staat er geen oplossing bij. :') Heb MSN al meerdere keren geprobeerd te deïnstalleren en opnieuw installeren, maar dat helpt niet. Krijg dan of tijdens de installatie al een foutmelding of als ik MSN daarna opstart gewoon weer dezelfde foutmelding als hierboven beschreven. Heb ook Live Essentials gedeïnstalleerd en geherinstalleerd (via het configuratiescherm; programma's verwijderen/toevoegen) Maar ook dat helpt niet. MSN repareren ook niet. Ik ben ten einde raad. :o Help? |
Ik lees hier (onderaan), als jij je avatar wijzigd het weer zou werken.
|
Ja, maar hoe kan je je avatar wijzigen als je MSN niet eens kan opstarten?
|
Register sleutel aanpassen?
Andere oplossing: deze versie verwijderen en dan een oude versie installeren |
Hoe moet je register sleutel aanpassen?
En ik wil geen oude, ik wil gewoon deze :s Hij deed het eerst ook, dan moet hij het weer kunnen doen toch? |
|
En nu de short way:
Ga naar http://web.ebuddy.com en log in met je msn-account |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |