![]() |
Top-drie-topic
Ik ben in een flauwe-spelletjes-mood. :o Forumer stelt een vraag als: wat is je top drie favoriete broodbeleg, de volgende beantwoord dat, het liefst met uitleg want dat is leuker voor de lezers. Simpeler kan niet. :)
Top drie dagen van het jaar? |
1. De eerste dag dat het voelt als lente.
2. Sinterklaas. 3. Kerst. Top drie sigarettenmerken. |
1) 19 augustus, eerste dag lowlands.
2) 5 december, of iig de dag dat we sinterklaas vieren met (oud) huisgenoten. 3) willekeurige zondag dat ik vrij ben en niks hoef te doen en lekker brak filmpjes kan kijken oid. Top 3 boeken? Edit: oh uice was me voor. Maar hij heeft geen vraag gesteld, dus ha. |
welke moet ik nou doen?
ik doe de boeken wel 1: de herlaasheid der dingen. 2: turks fruit 3: Lord of the rings Top 3 candybars? |
twix
balisto snickers top drie sporters |
1. Usain Bolt, geweldig wat hij kan.
2. Wilfred Bouma, ik zal het moment niet meer vergeten, dat je aan hem kon zien dat ie blij was toen we hem vertelde dan mijn vader en ik naar engeland zijn geweest om hem te zien spelen. 3. Dennis bergkamp. is er nog uitleg nodig? Top 3 steden van de wereld. |
kaapstad
amsterdam Parijs top 3 winkels |
1. Fame
2. American Book Centre 3. Silver Screen Top 3 slechte schrijvers. |
1. Kluun
2. Ronald Giphart 3. Heleen van Royen Cliiiiche! (die schrijvers vind ik dus echt slecht, ze staan op volgorde van slecht zijn, ze zijn niet mijn favoriete slechte schrijvers ofzo) Top 3 kermisattracties ;) |
1. De oliebollenkraam
2. De zuurstokkenkraam 3. De suikerspinkraam Top 3 ontbijtjes |
1. Brioche chinoise
2. Mantou's 3. Ham-kaascroissantjes Top 3 tekenfilms |
1. Looney Tunes
2. Jaren '40 Disney 3. Ren & Stimpy (Ik tel geanimeerde sitcoms als The Simpsons maar even niet mee) Top drie politici. |
1. Alexander Pechtold
2. Femke Halsema 3. Geert Wilders, want die staat garant voor leuke uitspraken Top III kunststromingen |
1 surrealisme
2 romantiek 3 action painting Top 3 muziek uit de jaren '70: |
1 Led Zeppelin
2 Queen 3 CCR Top 3 'mooiste gebouwen': |
1. Dom van Keulen
2. Het Flavisch Amfitheater/ Colosseum 3. Slot Mariënburg Waarschijnlijk zijn er wel mooiere gebouwen in de wereld maar zit zijn de mooiste gebouwen die ik bezocht heb Top 3 zomerhits |
1. Iets waarin ze zingen (fonetisch): essajé ajé esa baja, essa báh.
2. World, hold on - Bob Synclair. 3. La camisa negra - Juanes. Top drie drinkwaar. |
1. Vitamine Water
2. Chocomel 3. Yoki Top drie films |
1. Stalker
2. Rope 3. The good, the bad and the ugly Top drie irritaties |
1-debielen in het verkeer
2-mensen die je als vuil behandelen 3-kutclipjes op pakken sap die nooit werken :mad: Top drie begrafenisnummers (van toepassing op je eigen begrafenis). |
1) Wonderful World gezongen door Louis Armstrong
2) benedictus van Karl Jenkins 3) lullaby van Chuck Mangione top drie fruit |
1. Appels
2. Nectarines 3. Bananen Top 3 automerken |
1. Honda
2. maserati 3. seat top 3 kleuren. |
blauw
groen zwart top 3 meubelzaken |
Oei, die ken ik nauwelijks...
Iedere kringloopwinkel met veel meubels Sissy boy homeland Ikea. Top drie (down drie, zo je wil) smerigste eten. |
banaan
drop kalfshersens top 3 enge beesten |
1 Wespen (want allergisch)
2 Zee-egels 3 Kwallen. Top drie dingen die je graag doet waar veel anderen een hekel aan hebben. |
1. Theater bezoeken/acteren/gewoon iets met theater, al dan niet elitair en ontoegankelijk
2. ER kijken 3. Forumen Top 3 shampoo |
1 Rozenshampoo van Urtekram
2 7 kruiden (dat zijn er geen zeven hoor Kazet, maar zo heet het gewoon) shampoo van Schwarzkopf 3 Willekeurige van Andrélon Top 3 dingen die je motiveren. |
1 -lijst met favoriete muzikanten waaronder Vinnie Colaiuta, Stanton Moore en vele anderen-
2 BBQ-en-drank-avonden met vrienden, want daar komen altijd de beste plannen uit voort 3 Gave optredens/festivals. Op professioneel gebied is voornamelijk mn salaris de motivatie :P Top 3 "meest belachelijke OV situaties"? |
Poe, ehm...
1. op de dag van m'n allereerste première (van m'n eerste eigen regie) vier uur vertraging oplopen tussen Leiden en Tilburg 2. iedere week een ontzettende oetlul tegenkomen in de trein tussen Geldermalsen en Tiel, die aan de telefoon aan iedereen vertelt over z'n chickies en wie die nu weer opgelaaien heeft en dat hij vaker vreemd ging dan de dagen dat zijn relatie duurde etc. 3. een enge man die bij me in de (gesloten) coupé kwam zitten Valt allemaal misschien niet echt onder belachelijk... Top 3 guilty pleasures (als in; muziek, film, serie, boek, hobby etc.) |
1. The Da Vinci Code
2. De Lama's 3. The Arctic Monkeys Van die drie dingen denk ik heel af en toe 'hee, dat heeft wel iets.' Top drie dingen die je goed zou moeten vinden, maar die je niks vindt. |
1. Frank Zappa ;)
2. Harry Potter 3. hmm... kom ik nog op terug. Geen idee eigenlijk. Top 3 singersongwriters. |
pff; moeilijk. Vind er veel 'goed', maar ik zal maar opsommen wat ik vaker luister dan de rest.
1 Michael Jackson ;) 2 Sting 3 Imogen Heap (Mike Patton mag er ook bij ;P) Als je doelt op pipo's met doorgaans alleen een gitaar: 1 Dylan 2 Cash 3 Buckley Top 3 "what has been seen cannot be unseen" |
1. Mijn vader die zijn ballen subtiel terug probeerde te stoppen (failed)
2. De witte billen van kazet :D 3. En deze: http://vaitor.com/other/Archiv%2043/...7-unsee-it.jpg Top 3 meest bekeken films? |
1. Black Cat White Cat
2. American Beauty 3. Amélie (tekenfilms die ik vroeger 1.000 keer keek niet meegeteld). Deze vind ik leuk dus nog een keer: top 3 guilty pleasures |
1. Gooische vrouwen
2. Singstar 3. 'Margherita' van Marco Borsato. Top 3 Disneyfilms |
1. Alice in Wonderland
2. Toy Story 3. Kleine zeemeermin top 3 gebakjes |
1. Broodje biefstuk
2. Broodje kroket 3. Broodje kaassoufflé Top 3 briljante opmerkingen van Kazet. |
1. "Bij deze"
2. "Nooit van gehoord" 3. "Versteend taalgebruik" Top 3 SOG-werkzaamheden |
1. s.com
2. youtube 3. een heus boek! het zijn allemaal werkwoorden :y Top-3 vies voedsel |
1. Corned Beef uit blik
2. Marmite 3. Remia whiskeysaus Top 3 forumbazen |
1. Balance
2. Ieke 3. Adore Top 3 top[x]-lijstjes |
1. Favoriete films
2. Favoriet boeken 3. Favoriete eten Top drie beste herinneringen aan je middelbare schooltijd? |
1. spannende tijden met Mark
2. met de discman en crappy computerboxjes muziek luisteren met de alto's 3. huiswerkklas met dhr.Huisman Top 3 merken van levensmiddelen: |
1. Pink Lady
2. Dr. Oetker 3. Lotus Top 3 karaktereigenschappen. |
1. Passioneel
2. Humoristisch 3. Betrouwbaar Top 3 vakantiebestemmingen |
1. De ruimte :cool:
2. De Malediven 3. Oost Europa Top 3 goeie eigenschappen voor iemand van de andere sexe |
1 heeft een doel in het leven, heeft een passie
2 liefdevol 3 makkelijk in de omgang Top 3 zomerbezigheden? |
1. Kamperen
2. Zwemmen 3. Sangria drinken Top 3 muziekinstrumenten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |