![]() |
wat een trage saai zeg #1051
als niemand het doet!
|
er kan nog een nieuwe titel, als jullie opschieten
|
ik wist geen titel, dus ik dacht er komt vast iemand met een saai.
jij bent de gelukkige? |
nou ik ben een waanzinnig gelukkig mens zeg
|
|
Bedtijd schatjes :( slaap lekker allemaal!
|
Citaat:
|
slaap lekker sann!
|
Citaat:
|
qandy, wat is het verhaal van jou en bouma?
|
Citaat:
trusten allemaal! |
Ook in dit topic: muziek.
|
Citaat:
dat was het wel:D |
En:
|
ik drink heel veel biertjes in mijn eentje :(
|
Citaat:
|
ja, ja redelijk wel.
|
nog een met trompet... Een persoonlijke favoriet. :) |
Hier buiten, op de gracht, vaart een bootje met twee trompetisten. Ze spelen een mooie versie van Summertime. Mensen hangen uit hun raam om te luisteren. Een filmisch gezicht.
|
Ik ga morgen naar het strand.. en daarvoor moet ik vroeg opstaan dus ik ga slapen. Welterusten!
|
hoi ik kan niet slapen :mad:
|
ik pak nog n biertje voordat ik er in duik (y)
|
ik ga mijn hoofdhaar millimeteren denk ik.
|
Ik ben in twee heerlijke en fantastische attracties op de nostalgische kermis geweest, en dat heeft me €1,50 entree gekost. <3 Kermis kán echt heel leuk zijn.
|
Citaat:
|
uhu uhu. Ik twijfel nog, omdat ik gigantische oren heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
En de Nostalgische kermis is ook te gek. Echt. Ziet er ook supermooi uit, draaimolentjes zoals ze vroeger waren, echt zo kermis zoals kermis hoort te zijn in het sprookjesbeeld, zegmaar. Plaatjes, omdat het kan. Swing mill http://www.kermisvoorhout.nl/images/...ilburg_125.JPG http://img.photobucket.com/albums/v1...jpg?1279491942 Spin http://img183.imageshack.us/img183/3...nopbouwkf6.jpg |
Citaat:
Jij moet het iig niet doen, gemillimeterd haar bij vrouwen is zwaar onaantrekkelijk :D |
Citaat:
|
Eens met N00dles, egon.
Sommige mannen kunnen het best hebben trouwens, maar ik zou het als ik jou was echt echt echt niet doen! |
Citaat:
Maar ik zou het niet millimeteren egon! Wel iets anders gaafs, beetje uitdunnen, beetje bijknippen, en dan creatief doen. |
Ik vind egons haar wel gaaf zoals het is. Maar men moet het natuurlijk zelf weten.
Absinthe, je hebt precies de top drie slechte schrijvers waar ik het eerst aan dacht. :D |
ik ben dan wel een man, en redelijk gek, maar ik millimeter mijn haar juist wel.
geen gezeik met bad hair day, geen gezeik met kapperskosten, en een minimum aan shampooverbruik. Gewoon doen, egon, als het niet bevalt, groeit het vanzelf weer aan :) |
Citaat:
|
Haaaaaaallo partypoopers! :p
|
M'n beste vriendinnetje heeft me vandaag even op het idee gebracht om filmpjes van Ministars terug te kijken <3 Kennen jullie dat? Ministars van de Tros? Ik ga hier natuurlijk even wat filmpjes posten zo :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
MC Hammer :D
En deze is echt briljant: Hoe dat kind DANST!!!!! En wat ze AAN HEEFT!!! En hoe ze ZINGT!!!! :eek: :D (n) En deze is echt suffer dan suf, met dat afkijken van de pasjes :D |
Omg, de eerste 2 kon ik al niet langer dan 20 sec kijken, maar die 3e slaat alles :facepalm: :D
|
Dat tweede kind is overigens echt super walgelijk :D ik word er helemaal naar van.
Mijn zus en ik doen ook wel eens zo'n stem, maar dat heet niet voor niets onze rotstem :o |
zusjeeeeee [/rotstem]
|
Ik vind hoe ze danst en met die trui van d'r nog wel wat erger dan die rotstem :D
Er is ook een liedje 'Hij slaat me', raden op welke melodie die is ;) (en het kan ECHT niet :p) Glennis Grace is trouwens ook begonnen bij Ministars :y |
Ik versta nauwelijks iets van dat Hammerjongetje, alleen 'er zit poep op de bank en jij weet van niets' en 'laat de hond met rust, je weet dat hij geen waspoeder lust'.
Dat kind schijt het meubilair onder en voert waspoeder aan de hond en dan zeurt ie dat ie niks mag. :facepalm: |
Voilà. En @Juice; ja, dat kind is tenenkrommend, ik was het vroeger ook al helemaal niet met hem eens :D |
waarom al die filmpjes :'(
|
En na deze
... heb ik me jaaaaren afgevraagd waar Geldrop lag :D En nu vraag ik me af; wat moet dat kind met die Gooische R in godesnaam in Geldrop? :D |
Citaat:
Citaat:
|
Ik probeer een boek te lezen, maar ik heb ondertussen Beefhearts Safe as Milk opstaan, en elke keer als bepaalde nummers kopen moet ik het boek wegleggen en ernaar luisteren, en dat kruip ik weer naar 't forum. Het is een vreemd bestaan.
Maar dat gepraat over muziek heeft me dus wel in een Beefheartfase geslingerd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |