![]() |
velletje zit vast
ik heb een probleem ik ben 14 jaar maar mijn velletje zit vast aan mijn eikelmet het lijkt wel een soort pees of stuk van de eikel of wat dan ook dus ik kan mijn velletje niet in zijn geheel over de eikel trekken en dat lijkt me niet normaal.weet iemand of dit normaal is en problemen later kan veroorzaken bij seksuele activiteiten of dat het gewoon zo kan blijven.bij het aftrekken doet het geen pijn
|
Dit is volkomen normaal. Bij bijna elke jongen gaat het velletje er niet hélemaal omheen. Niks om je over zorgen te maken dus.
|
dat is je toompje kerel, dat heeft iedere vent :p veroorzaakt geen problemen of pijn bij seks als het bij het aftrekken ook niet zo is, mocht t wel pijn gaan doen met wat dan ook toch even langs de huisarts, die kan dan aan of afraden om je te laten besnijden
|
Als je je velletje niet over je eikel heen kan trekken zal je ff langs de huisarts moeten gaan!
|
als je je velletje niet om je eikel krijgt moet je in een lauw bad liggen en zo het proberen het erover te trekken
( ik heb da ook gehad ) |
Citaat:
|
Hm, volgens mij hoort dit toch echt op L&G.
|
Citaat:
|
Citaat:
Forum A→Forum B bij om aan te geven dat een topic van forum A naar forum B was verplaatst, maar dat gebeurt blijkbaar niet meer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |