Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   mijn uiterlijk (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1809336)

slangengek5 18-07-2010 23:30

mijn uiterlijk

hey allemaal,
ik ben 14 jaar volgende week 15 maar ik heb het uiterlijk van iemand 12-13 + ben klein voor me leeftijd 1 meter 68 cm maar zoals de meeste jongens val ik ook op meisjes van mijn leeftijd maar de meeste meisjes vinden me schattig en voorderest nix doordat ik als 12-13 lijk kheb dus nog nooit een meisje gekust.+ de meisjes op wie ik val zijn vaak mooi maar die vallen alleen op van die (stoertjes) wat moet ik doen om een vriendin te krijgen

Akhlys 18-07-2010 23:36

Die oppervlakkigheid bij meiden verdwijnt wel als ze wat ouder worden.. Op die leeftijd willen ze allemaal de mooie jongens en de sexy jongens of de wat oudere jongens of whatever. Er komt vanzelf wel iemand op je pad die puur voor jou gaat zoals je bent, don't worry;) Gewoon blijven wie je bent, meer niet.

slangengek5 18-07-2010 23:38

bedankt voor het antwoord maar ik voel me erg aangetrokken tot bepaalde meisjes dus het is wel moeilijk om te w8en

Xeeby91 18-07-2010 23:50

Je bent nog jong. Geniet daarvan! Al moet t zonder meisje...die meisjes die alleen maar de stoere willen, zijn het echt niet waard. En dat je nog niet hebt gekust is geen ramp. Mijn eerste kus was ook pas met 17 en geloof me, het was echt het wachten waard :)

MiBe 19-07-2010 02:04

Je moet het juist in je voordeel laten werken dat de meeste meisjes je als schattig beschouwen :)

slangengek5 19-07-2010 10:49

hoe dan

Egoconstructie 19-07-2010 17:36

De meeste meiden vallen op de stoere (alfa) omdat dat zij aantrekkingskracht creëren, zij zenden de juiste signalen uit. Schattig is niet gunstig, dan zijn ze eerder geneigd je als vriend te zien. Geen aantrekkingskracht.
Als je stoerder wil zijn moet je daar aan werken, maar alleen als je je er goed bij voelt.

Sneeuwwitje 21-07-2010 13:11

wachten vind ik zo'n dom iets, stel dat hij morgen doodgereden wordt, dan heeft hij nog niks bereikt op dit gebied.
het 'schattige' kun je misschien veranderen door een andere kledingstijl te gebruiken, kijk bijvoorbeeld naar de kleren van jongens waar de meisjes wel heengaan. Ook kun je misschien je haar anders dragen waardoor je gezicht ouder lijkt.
Je kunt ook naar bijvoorbeeld de sportschool gaan, dan kun je ook bij gymles laten zien waartoe je in staat bent.
En meisjes willen graag vrienden zijn met schattige jongens! en vanuit een vriendschap kan zo een relatie rollen!

Cherry Springs 21-07-2010 14:50

Meisjes houden van interpunctie. En forumgebruikers ook, dat leest fijner. Een punt of comma hier of daar doet niemand kwaad. ;)

Als je een schattig hoofd hebt dan heb je dat en dan weet ik niet of je daar veel aan kan veranderen. Je kunt wel je schattigheid of je uitstraling accepteren en hem zo in je voordeel leren gebruiken. Hoe doe je dat? Weet ik ook niet. Dat moet je zelf ontdekken. Alleen bepaalde types meisjes gaan voor de stoere macho-kerels. Ik denk dat als je gewoon jezelf blijft en kijkt waar jij je prettig bij voelt en je daarnaar gaat gedragen en het ook uitstraalt je vanzelf een meisje vindt dat zich tot je aangetrokken voelt en dat bij je past. Dat kan lang duren en kort duren. Het is niet alsof het noodzakelijk is om op jonge leeftijd al met veel meisjes te zijn geweest, dat is puur en alleen groepsdruk die je daartoe aanzet. Je kunt best zonder, het gebeurt wanneer het gebeurt. Je kunt het beste gewoon sociaal doen en bij wijze van spreken reclame voor jezelf maken door jezelf te zijn en op een positieve manier op te vallen.

slangengek5 22-07-2010 21:08

@sneeuwzwart lol ik bereik al genoeg tijdens de gymles ik stond hoogste cijfer van de klas

BabyBam 24-07-2010 09:26

Ik weet wel zeker dat als de meiden ouder worden zal dat 'Ik moet de stoerste' wel verwijnen!
Verder ben ik ook 1.55 en heb een baby face veel en ben 21 veel mensen schatten mij rond de 13/14 op het eerste gezicht maar als ze me horen praten en schatten ze mij wel mijn eigen leeftijd en ja het is vervelend want je bent vaak schattig en sommige mensen vinden het moeilijk je serieus te nemen-O-

Sneeuwwitje 24-07-2010 18:27

Als de hormonen eenmaal beginnen te komen zal het probleem wel opgelsot zijn. Neem anders testosteron-pillen.
:P

Kazet Nagorra 25-07-2010 17:46

Hossel dan gewoon meisjes van 13/14.

moyra 25-07-2010 18:06

trek het je niet aan alles komt wel vanzelf hoor. en niet alle meisjes vallen op stoere jongens.
je ben nog te jong om daar al druk over te maken...
zoals ik het al zei het komt wel vanzelf

Gewoon thijs 21-08-2010 23:23

Had ik ook een tijdje ben nu momenteel 16 staat 17 maar ja iedereen heeft haast tegenwoordig (ik tenminste).
En word steeds minder ga een groep vrienden zoeken of als je die al hebt ga uit vermaak je zoenen doe je zo geen moeite aan diep in de ogen kijken ;).
Hier waar ik woon moet een jongen dit hebben.
1. beetje breed
2. ZELF VERTROUWEN altijd belangrijk
3.schattig kopie hebben heb je dus al merk ik.
4. En bij meeste het grootste probleem was bij mij ook de eerste keer de ballen hebben om naar toe te stappen en haar te zoenen.

ThomasTripleT 22-08-2010 21:38

Je bent 15, je bent 1.68m en je hebt een schattig kopje. Overduidelijk dat bij jou de groeispurt òf nog bezig is, of nog moet beginnen. Wacht dat geduldig af, ik zie zat jongens om me heen die op hun 16e beginnen en er tegen hun 17e/18e uitzien als èchte kerels.

Het enige wat je kunt doen is wat naar de sportschool gaan om daar je mannelijke figuur wat bij te slijpen.(let wel op, heeft risico's als je nog niet uitgegroeid bent,, zoals scheefgroei van botten, dus overleg wel met instructeur.)
Hier is wel een ijzeren discipline voor nodig, dus weet waar je aan begint.

Duckdoggy 24-08-2010 09:19

die types van alle sexy jongens zijn van mij, die ken ik ook een paar.
en geloof me, je moet dr nooit wat mee beginnen.
al ben ik dan toevallig zelf een meisje,-ik ben trouwens niet zo-, ik kan je wel vertellen dat je echt niets met die types moet beginnen.
ze houden het toch nooit langer dan 2 weken vol met dezelfde jongen.
zorg gewoon dat je aardig doet en jezelf blijft!

m- 24-08-2010 14:29

als je een vriendin wil, moetje gewoon heel lief zijn tegen dat meisje waar je iets mee wil,
lief, behulpzaam en vertrouwelijk.
als het een beetje een fatsoenlijk meisje is dan vind ze je innerlik ook heel erg belangrijk,
uiterlijk is niet alles..

bakfietsje2 24-08-2010 20:41

als ik jou was zou ik gaan fitnessen

traxx14 02-09-2010 18:29

hey slangengek
toen ik 13(bijna 14 was) was ik 1.62. ik ben nu 14 (dus 4/5maanden later) en ik ben 1.72
ik zeg niet dat het bij jou ook zo moet zijn ... maar ik zeg aleen geef de hoop niet op

en trouwens. je moet gewoon het juiste meisje vinden, die het BV niet uitmaakt hoe groot je bent
maar die kijkt hoe je bent van binnen, daar gaat het immers om.
en ik leef met je mee ik heb precies hetzelfde gehad.. maar je moet gewoon naar de wat kleinere meisjes gaan
suc6!

Picidae 02-09-2010 18:33

Heb even geduld, je komt vanzelf wel in de puberteit. En kussen komt wel een keer.

Queasy 02-09-2010 18:36

Citaat:

m- schreef: (Bericht 30771809)
als je een vriendin wil, moetje gewoon heel lief zijn tegen dat meisje waar je iets mee wil,
lief, behulpzaam en vertrouwelijk.
als het een beetje een fatsoenlijk meisje is dan vind ze je innerlik ook heel erg belangrijk,
uiterlijk is niet alles..

Helemaal mee eens:)
Toen ik die leeftijd had heb ik ook een vriendje gehad, die veel jonger leek, maar dat maakte me niks uit hoor:)

shoebuddy 2.0 02-09-2010 21:59

Citaat:

bakfietsje2 schreef: (Bericht 30772863)
als ik jou was zou ik gaan fitnessen rugbyen

Of een andere teamsport natuurlijk, doet wonderen voor je zelfvertrouwen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.