![]() |
Cod 7 - Black Ops
hej...
Ik wou ff weten wat jullie van dit spel vinden.. :) ik zelf ga hem kopen voor PS3 |
Nou het ziet er als je het mij vraagt neit zo goed uit als andere games (ook niet als de andere COD's).
Dus ik zie wel als er een latere trailer uitkomt of het hem waard wordt om te kopen (Dan koop ik hem voor de PC) |
Meer van hetzelfde, het is CoD, zit 0.0 kleur in.
Nee ik denk niet dat ik hem ga kopen, als je er van houdt is het vast leuk maar niks voor mij. :) |
Citaat:
ik w8 op - medal of honor - black ops - killzone 3 |
Ik heb voorlopig meer dan genoeg games die ik nog niet heb uitgespeeld en ik ben Team Fortress 2 ook nog lang niet beu; maar volgend jaar komt Portal 2 uit, misschien dat ik Mafia 2 en Dead Rising 3 ook ga kopen als mijn pc ze fatsoenlijk aankan.
En Diablo 3 natuurlijk. |
Je kunt niet beoordelen van 3 trailers
|
Citaat:
(( maar geef toe het ziet er al weer beter uit als de games nu )) |
Ik had gehoord dat van de cod-reeks nr. 4 nog wel de beste was.
|
Schijnt dat er ook nog een Demo uitkomt? Ga hem waarschijnlijk wel kopen.
Ik ben MW2 nu spuugzat, dus k ga waarschijnlijk cod 5 halen. |
Ik zou wachten tot vrienden hem kopen en dan kijken of je hem leuk vind.
|
PS3!!! good idea!
|
Citaat:
En als slechtste is de winnaar: Cod 5 *O* De beste is nog steeds Cod4 :) (dit spel speel ik al bijna 2 jaar lang :bloos:) |
en? |
Fuckyea die game mods zijn echt gruwelijk!
Gun game<3 |
Dat is precies wat ik dacht ja! Die met maar 1 kogel lijkt me ook wel ziek worden!
|
Deze moet ik gewoon hebben!
|
Tuurlijk haal ik em!!
|
VET! Dat geld gaat me heel veel irriteren maar waarschijnlijk ook best verslaafd maken:bloos: |
Ahh k kan egt niet wachten!!!
:d:d:d:d Is wel vet balen dat assassins creed brotherhood de 16de uitkomt.. Moet ik namelijk als een verslaafde gek singleplayer van black ops uitspelen en vervolgens super goed online worden dan brotherhood helemaal uitspelen en dan weer black ops online :d Ik heb er weer zin in haha :p |
Hopelijk brengt Treyarch eindelijk een vette game uit na Call of Duty : World at War.
Maar hun hele team werkt eraan (bij World at War maar de helft), en ze steken er meer budget in. Ik heb wel vertrouwen in die game, maar of ie Modern Warfare 2 verslaat... |
lijkt me weer veel van hetzelfde van cod6.
|
Citaat:
En MW2 is door Infinity Ward gemaakt, Black Ops word door Treyarch gemaakt |
Citaat:
Treyarch luistert naar de community en dat mag ik wel(Y) |
Citaat:
Alleen geen dedicated hosts er niet in stoppen was jammer, maar daarom is het nog steeds een topper! En Treyarch luistert wel naar de community, maar World at War was erg slecht. Als je luistert naar de community, moet je er wel wat moois van maken ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Het spel was niet heel slecht, maar Modern Warfare 2 en Black Ops zijn zoveel beter. |
Citaat:
CoD4 is een van de beste shooters ooit. MW 2 zuigt. |
Citaat:
:bloos::bloos::bloos::bloos: |
Doe eens lief. :)
|
@Sherlock, COD4 beter als MW2 xD, zeker nog nooit (goed) gespeelt :P
@Mr. Mark, dan jij?? |
Citaat:
641 uur CoD4 300 uur CoD6 dus plz shut up. |
Citaat:
|
Wanneer komt dit spel uit?
:bloos: |
9-11-2010
|
Ik ga hem halen je kan me adden op psn ik ben Thelowkick
|
Ik ga hem niet halen.
Elke COD is afzetterij geweest. Deze zal ook niet anders zijn. Ik zal er zeker ook niet voor €60,00 plezier aan hebben. Pre-order is misschien een optie maar die komt ook niet onder de €40,00. Dus nee, geef mij maar gewoon BC2. Het ziet er wel leuk uit maar ik kan niet tegen dat soort mensen die alleen maar COD speelt. |
Citaat:
midden in een discussie |
Nog 2 daagjes !:)
|
Heb om 12 uur vanavond nachtrelease. Ben benieuwd.
|
12 uur nacht release maar je kunt het tot morgenvroeg 8uur niet spelen.
Waarom? Omdat het spel via Steam word gespeeld en Steam de releasetijd heeft verlengt naar 8uur morgen vroeg, ik kan het doordat ik het digitaal heb gekocht dan dus ook nieteens installeren. Naaiballerij, maar ik sta morgen wel vroeg op! |
Proxytje. (y)
Zo ontduik ik altijd steamworks gebonden tijden. |
Een nieuwe Fail of Duty, woohoo!
Misschien dat het dit keer wel wat is. |
Citaat:
Multiplayer interesseert me niet. |
Ik vind het persoonlijk een zeer geslaagde game.
Ik heb van 2u tot half 11 genolifed (met een uurtje pauze ertussen) Ik ben nu lvl 20 |
Het lagged aan alle kanten maarja daar komt denk ik wel verandering in in de loop van de week.
De Singleplayer helemaal uitgespeeld en tering wat episch<3 |
gaat wel lekker, en voor mij valt de lag nog best mee! Zeer goed te spelen, ik blijf het jammer vinden van de snipers maar kleine machine geweertjes+ hardcore is een leuke combo :)
SP ben ik ook al begonnen, ze maken er wel een supervet verhaal van hoor! |
Begin me niet over de snipers! Je hebt echt GEEN map waar je fatsoenlijk ergens kan zitten waar je meer dan 10 vierkante meter kan zien en niet in je rug gepakt wordt.
Ik speel vooral SAS en GUN maar echt gaar dat je daar geen levels van omhoog gaat dus daarnaast doe ik nog rotation. Dus TDM, SD, DOM etc. |
Patch is er<3
|
Uitgespeeld en de single player was kort maar vermakelijk. Multiplayer niet in geïnteresseerd.
|
Singleplayer heeft kwa mij betreft het beste verhaal van alle CoD's ooit. Niet standaard een oorlog tussen Amerikanen en Oosterlingen.
Multiplayer speel ik niet, daarmee ben ik al gestopt na CoD 4. CoD 2 is in mijn ogen nog de beste MP game. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |