![]() |
Visueel
Ik daal met T
.....................R .......................E .........................D ...........................E .............................N naar ...O ....P ....E ....N weiden, met G .............E ............ gedachten, ............O .....V ....N .....E .................L ............D over gebr ................oken grassprieten. |
De spelfout in je titel is expres?
|
Leuk dat je er iets speels mee doet! Al leest het wel wat moeilijk.
Ja, ik vind het gewoon een leuk gedichtje. :) |
Citaat:
Zo, nu zie ik die puntjes niet meer zo. xD Nee, oké, ik vind het wel een grappig idee. Leuk gevonden. Niet echt iets wat ik nu de hele tijd zou willen lezen, maar zo tussendoor is wel leuk. |
Leuk dat je iets met de bladspiegel doen, zo zijn er nog wel meer gedichten te vinden hoor. Ik vind dit soort gedichten altijd wel leuk om te lezen, vooral de overeenkomst met de inhoud is grappig gevonden.
|
Citaat:
|
Citaat:
en dankje :D |
Doet me hieraan denken:
http://by2.storage.msn.com/y1p3kCl_Q...PARTNER=WRITER Ik heb de titel aangepast. Als het terug moet hoor ik het wel :) |
Ik hou van zulk soort gedichten :) Je zou ook eens op de site van Tonnus Oosterhof kunnen kijken, als het je interesseert. Het enige jammere aan dit gedichtje vind ik dat het eigenlijk maar één zinnetje is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |