![]() |
[evenement] Boekenmarkt Deventer
Zondag 1 Augustus vindt wederom de grootste openlucht boekenmarkt van Europa plaats.
Nog op zoek naar een obscure titel voor je verzameling? Of gewoon zin in een nieuwe bron van leesplezier? Er is voor iedereen wel wat te vinden tussen de ruim 6 kilometer aan kraampjes! http://www.eventindeventer.nl/deventerboekenmarkt/ Wie gaan er heen? :D |
Ik kan niet, maar het is wel een aanrader (y)
|
Klinkt heel leuk, misschien ga ik wel met m'n vriendin...
|
Klinkt heel leuk, maar het is zo ver weg en OV is niet geldig nu... *twijfel*
edit: oh, het is op zondag, dan is week-OV nooit geldig. |
Als je gaat sowieso met het ov. Het is in het hele centrum, het is afgrijselijk druk en vanaf het station ben je er dichtbij zonder dat gedoe van parkeren (wat dan zeker niet simpel is)
|
Deventer is veel te ver voor mij. Daarnaast ben ik geen boekenkoper. Het enige dat ik nu wil hebben zijn alle Sandman Chronicles (ik vraag me af of die daar te vinden zijn) en Het Edel Ros van Rien Poortvliet. Ik heb ook geen geduld voor markten :o
|
Ik ga met m'n vriend en m'n moeder. (Y)
|
Iedereen die gaat, veel plezier!
Ik heb net op de site van NS gezien dat het voor mij best duur is om naar Deventer af te reizen. Ik geef dat geld liever uit aan mijn bibliotheekabonnement. |
Wat jammer dat ik niet kan! :(
|
En.. hoe was het?
|
Zonnig, veel volk en veel zwermende mieren.
En nu kan ik genieten van een stuk of tien nieuwe aanwinsten, ik heb me ingehouden. |
Ik ben er heen geweest! Heel onverwachts, met mijn ouders, dus we gingen met de auto. Dat ging ook prima, er zijn pendelbussen. Eigenlijk wilden we bij een ander parkeerterrein, dan ben je nog dichter bij het centrum en moet je met een pontje, of zo, maar dat konden ze even niet vinden, dus toen zaten we ineens in een pendelbus :P Maar met de trein is natuurlijk beter voor het milieu ;)
Ik heb verder niets gekocht, ben ook geen boekenkoper, maar het was wel leuk en Deventer is zo'n gezellige stad :) |
Ik heb zo'n grote hekel aan het milieu, dat ik gerust met plezier mijn 16 valve 1.8 liter directingespoten DHOC-VTEC had ingezet om hem zijn finale dolksteek te geven hoor. Hoe sneller een dode planeet, hoe beter voor mijn inspiratie. ;)
Maar ik ben er dus niet geraakt. Is voor mij niet naast de deur en ik heb al zoveel te doen. Wel jammer, want ik ben opzoek naar paar boeken die je moeilijk kan vinden in de handel... |
FA, voor jou de boekenmarkt in Antwerpen dan? Die is ook leuk :cool:
|
Dat is de 15de pas he. ;)
Examens dan :( |
Die Belgen ook altijd met hun examens... Die maak je toch niet op zondag :confused:
|
Nee, maar op de zondag voor een examen is het denk ik toch normaal dat je studeert, toch? :p
|
Ja nou, dat kun je dan toch 's avonds of 's ochtends doen, je hoeft toch ook niet heel de dag naar de boekenmarkt. Bovendien: ontspanning is ook noodzakelijk en de dag voor een examen moet je het eigenlijk al kennen, dus dan hoef je niet meer te leren! En de boekenmarkt is een prima manier om te ontspannen. In Antwerpen is het wel anders dan in Deventer, sowieso omdat het overdekt is, maar het heeft ook wel wat weg van Manuscripta, meer met auteurs en zo...
Wie gaan er eigenlijk nog meer naar Manuscripta hier? :) |
Erg leuk maar kan toch niet zo goed tegen zoveel hebberige/duwende mensen:o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |