![]() |
wij zijn de dupe.......
----
|
Praat met je decaan erover, misschien is er wel een mogelijkheid om nog van klas te wisselen.
En anders misschien een andere school? Uit andere topics van jou, komt ook niet echt over alsof je het zo geweldig hebt op deze school.... |
--
|
Als de mensen daar al weten dat je autisme hebt, zou ik er wel over praten, anders zou ik het niet doen, dan geef je ze weer een reden voor een pesterij..
maar misschien kan je aan de directeur vragen of je in een andere klas mag? |
Als de vriedengroep connecties heeft op andere scholen, dan heb je eigenlijk maar 2 opties:
- Weigeren naar school te gaan tot de problemen worden opgelost. - Je laat je ouders jou op een interne afdeling zetten in een andere stad. |
--
|
een interne afdeling is een school waar je woont en leert, in het weekend ga je dan terug naar huis.
|
--
|
--
|
Kun je dan niet met haar mee naar die klas?
|
--
|
Als je zelf ook overgeplaatst wilt worden, moet je daar ook zelf achteraan gaan zitten. De school zal het niet uit zichzelf doen. En misschien zijn er ook wel mensen uit die andere klas, die naar jou klas willen, zo zou je kunnen ruilen.
|
--
|
--
|
--
|
Ik vind een 7.5 anders een vrij matig cijfer, enfin minder kleur, minder tekst en minder zeuren a.u.b. als mijn leven uit jouw problemen bestond gaf ik iedere dag een feest.
p.s. stront voorop?, het is Luna en ik, niet ik en Luna ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45. |