![]() |
Zelfs rokers verdienen een gezonde saai #1055
Zo.
|
En nu moet ik echt weg!
|
maar het punt is wel: met de manier waarop argumenten (en vergelijkingen) op tafel geslingerd worden, denk ik niet dat je mensen snel zal overtuigen om donor te worden.
Ik was ooit in deze discussies ook geen donor, en dat werd me hier ook, oa door Kazet, niet in dank afgenomen. De manier waarop, heeft er niet toe bijgedragen dat ik uiteindelijk wel donor ben geworden. Ik denk dat je hoe dan ook meer vliegen vangt met stroop dan met azijn... |
Sarah? :o Kun je mij vertellen of het de bedoeling is dat een gehechte wond na een week maar gedeeltelijk dicht zit en nog heel veel wondvocht verliest? Ik kan het me niet voorstellen ;x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens: no hard feelings verder naar jou toe, voordat je me straks rijp komt maken voor wat donor activiteiten ;) |
Citaat:
|
Hm ik moet zo mijn spullen gaan pakken en richting Utrecht, maar het is zo verrrr :(
|
Citaat:
En dat jij het stompzinnig vind, wil niet zeggen dat je dan maar moet gaan sneren. :p |
Haha die vergelijking met oma's kapotzagen de hele tijd. :D
|
Citaat:
|
kom maar dan...
ik rook, heb je wat om te sneren... :p |
Hm volgens mij sta ik ook nog precies in de regen op de bus & daarna op de trein te wachten (N)
|
Citaat:
|
Oh echt gaat het regenen?
|
Citaat:
|
Ik hoop van niet want ik ga zo de was buiten hangen.
|
Hier regent het al een beetje.
|
Kunnen jullie mij email nakijken?
|
Citaat:
|
Hmm, als ik nog een extra geheugenkaartje wil halen voor m'n camera, moet ik hier volgens mij ook maar eens rap weggaan. Of ik moet dat morgen even doen.
|
Citaat:
zalig! Heb net gezwommen :) Ik ben aan het vervellen en nu zit mn gezicht onder de witte plekken (n) |
De mail:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben je 80 ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dik kans dat ik ook richting spanje kom over een kleine week ALICANTE!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kom maar door met die regen, ik heb zo ontzettende last van mijn neus en ogen (hooikoorts) dat ik graag heb dat al die meuk een beetje gaat liggen. :p
|
@ Sarah lijkt me prima hoor, als zij zo informeel mailt vind ik het een prima mail terug :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vroeger heb ik me nooit moeten insmeren en werd ik altijd egaal bruin :( |
Verzonden zonder uitroepteken :Y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar in Alicante kom je dan? |
Vakantieleesvoer is binnen *O* de trilogie van Stieg Larsson. En The catcher in the rye.
|
Citaat:
Daar woont een vriendje van me :) |
Hallooooo! Ik ben met mijn luie gezicht ook eens uit bed komen rollen.
En ik las net de hevige discussie over het doneren van organen en waarom iemand dat niet zou doen. Ik ben ook geen donor (nou ja, ik ben er nog niet uit). Toen ik op mijn 18e dat formulier binnen kreeg, was het een beetje een slap in the face en ik wil er helemaal niet aan denken dat ik dood ga (N) Dus vinden jullie mij nu ook stom :p |
Citaat:
ik vind je niet dom. Je mag daar best even over nadenken... ondanks wat de heftige meningen pro en contra ook zijn. Moet je je niet door laten afleiden. |
Citaat:
|
Van mij mogen ze alles hebben als ik het loodje leg. Het lijkt me wel een eng idee, maar goed dan ben je toch dood. Ik vind het juist fijn dat andere mensen dan weer een normaal leven zouden kunnen hebben met jouw orgaan. :p
|
Mjah Theodoor heeft ook nog niets ingevuld omdat hij het vervelend vindt om erover na te denken. Dat kan ik me beter voorstellen dan mensen die het niet invullen omdat ze het zoveel moeite vinden :Y.
(en nu is het dus zo dat zijn moeder en ik zouden moeten beslissen. Volgens mij komt dat wel goed) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |