![]() |
Passaai op Terschelling! #1056
:D mijn eerste saai :D
sann 110 Louis Armstrong 57 Sarah 47 Commendatore 37 Absinthe 30 Dark Phoenix 24 Martiño 21 Lorelei 20 Rivka 19 Little Phoebe 16 Moz 14 White Trash 14 Lucky Luciano 13 N00dles 12 Tink* 10 Medeia 8 Stefenootje 8 egon 8 Rationeel 7 Dingaantouwtje 6 Jasmijn. 6 Pippeloen 4 Kazet Nagorra 3 freezer 3 Jaeger 2 IKBENBABSWEL 2 Trimm Trabb 1 |
Hoe kan het echt dat ik zo bizar veel heb gepost in het vorige topic :D :facepalm:
En gefeliciteerd dingaantouwtje ;) |
110 :d
|
Pioen heeft mijn spatiebalk gesloopt. :mad:
|
Ja 110 is wel echt veel :P Misschien door je Dubbelposts!! :P
|
Citaat:
|
Ja dat was een beetje om jou te pesten :o ik wilde je eigenlijk pm'en of je ze allemaal samen wilde voegen, omdat ik vakantie had en vond dat dat te veel moeite kostte in de vakantie om het zelf te doen, maar dat vond ik toch een beetje gemeen :o
|
Haha, nou de volgende keer doe ik het graag ;) Ik kan ook al je posts samenvoegen tot ééntje? :P
|
Maar ik was er gisteravond niet eens :D oh ik schaam me diep, ik moet echt minder forummen.
@jojo, wellicht een idee, dan lijkt het iig nog of ik een leven heb :D edit 2: maar vanaf zondag ben ik een week weg, dus dan mag ik nu nog wel even los ;) edit 3: goed he jojo? dit hadden al 4 posts kunnen zijn! |
Dan raken we het overzicht een beetje kwijt, vrees ik.:p (@Dingaantouwtje)
|
Citaat:
|
Ik hoef niet te werken en ik kan niemand bereiken, goed dan krijg je maar de tering :D
|
Oh en wacht, er zijn gister 3 orgaandonoren bijgekomen, dus mijn 110 posts waren het waard ;)
Citaat:
|
Sann je moet in de sales gaan werken :D
|
Sann, ik heb geteld: Je hebt 27 keer gedubbelpost en 1 keer getriplepost in het vorige topic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: geen dubbelpost was dit dus. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.de-kooi-bdsm.nl/Nieuws/im...rix_mobile.jpg |
Citaat:
|
Oh dat doe ik volgens mij regelmatig maar goed, ik zal er op letten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah! Hij doet het weer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bah, het is dat ik netjes op tijd ongesteld ben geweest, anders ging ik me afvragen of ik zwanger was, zo misselijk ben ik. -O- En over twee uur al op het werk zijn, daar heb ik voor de eerste keer dus totaal geen zin in.
|
Jeetje Medeia, nu ga ik me ook druk maken over wat ik aan doe vanavond. :o :p
En... kom jij ook van tevoren naar Eric of niet? |
Citaat:
Nou, dat ligt er aan of jullie daar nog zijn als ik klaar ben met werken en me heb omgekleed e.d, of het de moeite waard is er nog heen te fietsen. Als jullie er niet héél lang blijven rondhangen, zie ik jullie gewoon in de stad, dat scheelt me moeite. :) |
Ok. :) Ik heb nl. nog een verjaardagscadeautje waar je dan mee moet gaan zeulen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En oooh noes mijn broer is jarig en wordt ook al oud. :( Ik kan niet zo goed tegen de tand des tijds, straks ga ik nog als een oma zitten zeuren over hoe groot iedereen wordt en dat het allemaal zo snel gaat en gutgutgut. :o |
Citaat:
|
Ik kom trouwens misschien wel op hakken, het lukte me ook om er twee keer de Tilburgse kermis mee over te stiefelen, dus een avondje dansen moet ook wel lukken... Denk ik... :p
edit, want dubbelpostgezeik enzo ;) ; mijn krullen zijn dus echt al zo goed als verdwenen. Mijn haar is niet gemaakt voor de krul... |
Citaat:
Edit: ook een bijvoeging dan maar Citaat:
|
Citaat:
Klitten heb ik ook nauwelijks inderdaad, suf saai steil haar :( |
Ik wou dat er een equivalent van paracetamol bestond (dus een huis, tuin en keukenmiddeltje) tegen misselijkheid, dit is echt niet grappig.
|
Beter dan heftig woest dik golvend springhaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, voorzover ik weet helpt paracetamol tegen alles :).
edit: Een droge cracker/stuk brood doet wonderen voor misselijkheid. Of een rijstwafel. |
Citaat:
In mijn haar is gewoon geen beweging te krijgen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |