![]() |
Borstspieren probleem
Ik ben sinds een paar maanden aan het trainen in de sportschool. Ik train ook mijn borstspieren alleen ik vind dat ze er niet uit zien... Mijn tepelhof is ( vind ik ) veels te groot waardeer mijn tieten driehoekig zijn. Als mijn tepels stijf zijn ziet het er normaler uit en kan je duidelijk zien dat ik train en dat het er goed uit ziet. Kan ik hier iets mee doen want ik wil er graag wat beter uit zien. Ik hoorde ook dat het kan komen door de puberteit, waar ik zelf nog in zit ( 15 jaar )
|
Ik snap niet goed wat het probleem is. Je kunt je borst trainen en als je goed traint ziet het er normaal uit. Je moet 3 oefeningen doen omdat je boven midden en onder moet doen. Daarbij komt ook nog de binnenkant (dus in principe 4). Tepels kunt je met trainen niet veranderen"?
|
L&G -> sport
|
' Mijn tepelhof is ( vind ik ) veels te groot waardeer mijn tieten driehoekig zijn'
Ik zie het niet hoor, hoe kunnen je tieten nou driehoekig zijn.... omdat je tepelhof groot is? D: Dat verandert toch helemaal niets aan de vorm van je borsten? |
Citaat:
Verder denk ik dat TS last heeft van 'puffy nipples' of een vorm van gynecomastia. http://upload.wikimedia.org/wikipedi...fy_Nipples.jpg Links heb je een goed voorbeeld van 'puffy nipples'. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |