![]() |
Hoge schoenen; Je broek erin of niet?
Hee
Ik heb Adidas Top Ten High, ik vind het hele mooie schoenen alleen nou heb ik een vraag... Wat is mooier je broek in de schoenen of gewoon los erover? |
Ligt aan de broek die je draagt. Het moet geen drollenvangereffect worden. Een rechte broek zou wel kunnen, een skinny zeker.
|
Zwarte skinny in boots is sexy ja ;)
|
En een gewone spijkerbroek van bijv. het merk Jack & Jones? Er los overheen?
|
Als het een zwarte jeans is gaan ze nog el mooi staan met die adidas high
maar een blauwe zou ik toch gewoon erover dragen ;) |
Citaat:
|
nooit je broek in je schoenen
|
Bij mijn hoge sneakers komt mijn broek erop, maar niet erin:nono:
|
wat vind je zelf mooier?
|
Citaat:
|
Hm. Zelf doe ik bijna nooit mijn broek in mijn schoenen, want ik vind het niet mooi. Maar sommige mensen kunnen het best hebben. Je moet zelf bepalen of je het mooi vindt of niet en als je het mooi vindt, gewoon doen :)
|
Zelf weet ik het dus niet omdat ik het nauwlijks zie want ik kijk niet de hele dag naar beneden. Maar als ik het zo hoor, dan doe ik gwn mijn broek erover.:)
|
Citaat:
|
ja, waarom zou je een mening hebben als anderen die ook al hebben
|
Citaat:
|
ligt aan de pijpen.
als het een skinny is doen, anders gwoon ff kijken wat jij het mooiste vind, verschilt denk ik beetje per broek en schoen |
jack&jones broeken gwn erbij in doen zeg maar. niet erover heen. zonde. harde schoenen trouwens!! heb je die met die 3 zwarte strepen op de zijkant en voor de rest wit?
|
Hoe zit het trouwens met een legging? Mag die wel in laarzen? Dan is het net een panty, dus persoonlijk vind ik het kunnen.
|
Citaat:
|
Een legging over laarzen lijkt mij maar een raar zicht...
|
Dat snap ik ook wel :P maar het was meer van: onder een legging lage schoenen/pumps/ballerina's of kan daar wel een laars over gedragen worden. Ik zag me nog niet een legging over een laars frotten ^^.
|
Gewoon geen legging dragen.
|
Jamaar :( ik heb er net eentje gekregen voor onder een jurkding. En ik had al moeite met durven :(.
|
Of een legging staat of niet is echt iets dat van persoon tot persoon bekeken moet worden, vind ik.
Bij sommigen staat het fantastisch, bij anderen voor geen meter... |
Als je een legging onder een jurk en onder laarzen draagt, is het precies een maillot. Nu zijn er vast ook mensen die een malliot ook niet vinden kunnen, maargoed. Een legging moet in elk geval niet over laarzen heen :D
Maar TS is een jongen, dus ik denk dat mensen bij het advies geen rekening hebben gehouden met de mogelijkheid dat hij een legging zou dragen :p |
Citaat:
@Sarah, klopt, maar om nu een nieuw topic aan te maken over zoiets. Kan prima hierbij, toch? |
leggings zijn sowieso sars maar die vallen onder panty's toch?
|
Citaat:
|
Niet erin stoppen! Ik heb je schoenen even opgezocht en het valt nog wel mee hoe hoog die zijn.
|
Oh, haha... Kom er net achter dat ik ook Adidas Top Ten High's heb :facepalm: Ik koop altijd schoenen die ik leuk vind, maar weet de naam er van nooit:P
Anyway, ik draag meestal skinny jeans, en die vallen er vanzelf in/overheen... Verder vind ik het vaak ook mooier als de broek op de schoenen valt, maar een broek in je sokken proppen om je schoenen te showen vind ik dan weer niks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |