![]() |
Kimberley is in the house :D
Hallo ik ben Kimberley
ik ben 14 jaar oud ik woon in de stad in Groningen en ik doe de opleiding vmbo verzorging 3e jaars leerling mijn interesse's zijn vooral tekenen lezen uitgaan wandelen fietsen naar vrienden toe xx kim:) |
Welkom Kim:)
|
dankje :D
|
Hoi Kim :)
|
hey :P
|
Mooi weer he? Al gefietst vandaag? ;)
|
ja het is egt heerlijk weer :D
en nee nog niet gefietst moet eerst ff naar het ziekenhuis straks voor controle en dan mag ik naar buiten xx |
Er gaat niets boven Groningen! :D
|
Toch niets ernstigs, Kim?
|
valt wel mee ik leer der nu wel mee leven
is gwn controle of me medicijnen op mijn lichaam werken voor epelepsie want ik heb dat sinds kerst maar ja altijd het positieve bekijken he ;) |
Ja, dat is de goede instelling. Positief denken. Succes in ieder geval.
|
Welkom Kimberly op dit forum!
Hopelijk heb je het naar je zin! |
Ik zou niet zomaar je achternaam op internet zetten.
|
ja ik heb het erg naar me zin :)
|
Citaat:
Maar voor de zekerheid, als je geen nare telefoontjes wilt enzo... Kanje het beter weghalen met de edit knop:) ps Bedoel de wijzig knop :P |
Citaat:
|
Als je bijvoorbeeld ergens solliciteert, en ze googlen je naam, ze komen hieruit en hier blijkt bijvoorbeeld dat je een keer gestolen hebt van je vorige baas... Stoere werkgever die je dan nog aanneemt. Het is gewoon niet slim om je achternaam te plaatsen.
|
Citaat:
dus als ze je naam googlen komen ze hier vast ook uit. maar ik zou hier ook niet dood leuk gaan vertellen dat je iets gestolen hebt van je baas. |
haha ok het is weg xd
vette discussie hiero (A) wel grappig :P en nee ik zou ok niet egt dood leuk gaan vertellen dat je iets hebt gestolen van je baas als je dat ooit is hebt gedaan maarja dat licht aan de mensen zelf he :P |
Hai Kim,
welkom En knap dat je zo positief tegenover je epilepsie staat. toevallig zijn tekenen en lezen ook mijn hobby's:P maareeh idd net wat mijn voorgangers al zeiden, niet teveel persoonlijke informatie hierop zetten als je school enzo, ik doe dat niet omdat ik dan minder makkelijk over problemen praat, ik zal altijd bang blijven dat er een kennis ofzo van mij op dit forum zit die mijn verhaal herkent. daarom gebruik ik hier ook een schuilnaam:P |
Citaat:
|
hey duckdog
ja dankje :) en leuk dat dat ook jouwn hobby's zijn ;) en ja das waar haha :D xx |
hey kim hopelijk heb je het hier naar je zin. na een tijdje ga je wel merken dat scholieren.com verslavend werkt kijk naar mij ik zit hier 1 dag en ik doe niks anders dan hiezo zitten. X o ja Welkom;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |