![]() |
Basaailicumplantjes in de keuken #1057
Want die ruiken zo lekker!
|
Die ruiken ook zeker lekker. Maar bij mij gaan ze altijd dood :confused: terwijl ik heus genoeg water verstrek
|
Martin: Ik heb bepaald niet de behoefte om te delen wat er gisteren allemaal is gebeurd.. eigenlijk :o :D
Anyways, ik ben weg. Doeg! |
Citaat:
Veel plezier Lorelei *O* daaaag |
Ik had dus iets langer geslapen dan gepland. Van kwart voor 7 tot half 10, zeg maar :p En toen belde ik m'n zusje op omdat ik een beetje bang was dat ik het niet ging halen... En zij is nog even aan het bekomen van haar ziekzijn gisteravond, dus of ik het erg vind om een uurtje later te vertrekken... Haha, neu, niet echt :P
|
Ga je vandaag op vakantie Abzje? Veel plezier dan :cool:
|
Abzje :D
Ja, dat is althans de bedoeling. :p We gaan naar Gent, om te feesten... al moet ik daar nu even niet aan denken maar ach! En dan daarna nog door naar een ander gebied in België, Ardennen ofzo. |
Jezus ik ging even solliciteren voor een bijbaantje voor 3 weken, vraagt dat mens of ik 2 referentie kan opgeven:|
|
|
Citaat:
En in Helmond is het echt onmogelijk om niet-gedroogde basilicum te krijgen. Toevallig had de Super de Boer nu plantjes, dus ik heb er maar snel een meegenomen, maar ze hebben bijna nergens verse basilicum (dus in een bakje, geen plantje). Heel soms heeft de AHXL er een paar, maar die zijn binnen no-time uitverkocht. Voor de rest krijg je echt van die verbaasde gezichten als je vraagt of ze verse basilicum hebben (of ze lopen naar het kruidenrek... *zucht* dat is toch geen verse basilicum? :rolleyes:). |
Citaat:
|
Citaat:
Doei! *zwaai* Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik moet zo meteen een bedrijf bellen, maar ik heb zo'n hekel aan bellen:o
|
echt lucky? dat had ik niet van je verwacht
|
mmm ik was gisteren naar een expo en toen daarna uit. Vervolgens liepen er mensen mee naar mijn kamer en gingen we broodjes afbakken. Toen viel iedereen in slaap op mijn bank, met de oven nog aan. Staat opeens om half vijf de huisbaas in mijn kamer: 'hallo, hallo, de oven stond nog aan, ik heb hem even dicht gedaan.' Ik wist echt niet waar ik was en wie die man was en alles :") Ik dacht eerst dat het een huisgenoot was maar daar was zijn stem te laag voor enzo. En pas na een paar minuten snapte ik het ongeveer, zei hij welterusten en was weer weg.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook voor plantjes uit zaadjes kweken, trouwens, en dat gaat echt snel met weinig water + veel zon :Y |
Ik geef mijn basilicum altijd water als de blaadjes slap beginnen te hangen :Y na een uurtje staan ze dan weer fier overeind.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb net gebeld! En het was best wel goed en ze zei: als je even verwijst in je sollicitatie naar dit telefoongesprek dan weet ik zeker dat je niet tussen de anderen terecht komt :cool:(y)
|
De basilicum is een van de weinige van mijn kruiden die níet halfdood is als hij anderhalve week geen water en een hittegolf heeft gehad :D
|
Citaat:
Over anderhalf uur ga ik mijn sleutel op |
Ik ga zo naar de markt en heb geen idee wat ik wil hebben! *O*
|
Citaat:
En goeiemiddag iedereen. |
Ah, ik heb net ook m'n assessmentrapport teruggekregen. Wat wel opmerkelijk is, is dat ik bij de test waarbij abstractievermogen werd getest 49/50 opgaven goed heb, maar dat ik alsnog niet 'zeer hoog' scoor, maar 'hoog'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar zijn je lotgenoten als je ze nodig hebt!
|
Citaat:
|
Wut er staan bij sterke punten echt dingen in waar ik niets van snap:| Ik ben bv helemaal niet open:s
|
Nou de aandachts en ontwikkelingspunten kloppen iig goed:o
|
Ik was gisteren ook uit en toen was er een rare kerel met schoenen die leken op hobbitvoeten. Hij danste ook heel raar. Toen kreeg ik later 's nachts een smsje van mijn vriendje (die was tapper) dat er een ambulance en politie moest komen voor die trol oid en dat ie ging schelden. Wtf, hij leek zo braaf. ;x
|
Citaat:
|
martin, waarschijnlijk was het vannacht gewoon een grote orgie en heeft iedereen vreemde bekentenissen gedaan. No big deal
|
Vrouwen en alchohol.. ;)
Goooooooooooooedemorgen trouwens, tijd voor ontbijt. En daarna nog even chillen en dan.. GROTE SCHOONMAAK ALHIER. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik twijfelde net nog of ik brak was of nog dronken. Het is het laatste, ik las de 'is' in mijn vorige post en twijfelde of het geen 'eens' moest zijn en was bang dat archont me had aangestoken :D:facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grapje natuurlijk :o We hebben geloof ik nog 2 biertjes gedronken, ik kan me niet herinneren of we nog geroddeld hebben, maar dat zal vast wel, en toen zijn we met de taxi naar huis gegaan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |