![]() |
Wat saai zeg #1058
;)
sann 114 Dark Phoenix 49 Medeia 47 Little Phoebe 32 Dobermann 30 Dingaantouwtje 29 Lucky Luciano 29 Martiño 24 Moz 21 N00dles 15 qandy 13 Archont 13 egon 12 Etmakas 10 Kazet Nagorra 9 White Trash 7 Abzg 6 Stefenootje 6 Paranoide 5 Absinthe 5 Tink* 5 CreativeMusic 3 Rivka 2 Commendatore 2 IKBENBABSWEL 2 Pippeloen 2 Louis Armstrong 2 Lorelei 1 Andijvie 1 Freyja 1 Sarah 1 Wow, 2e met de minder dan de helft van sanns posts.. |
huh, ik snap niet hoe dat topic posts kan missen?
|
Iemand liep te verwijderen / samen te voegen. Toch, dingaantouwtje? :p
|
Lalalalala :D Samenvoegen van sann, that is! :D Dacht dat ik net op tijd was, maar jullie waren errug snel.
|
halllooooooooooooo! ik ben weer klaar met werken hoor <3
|
Maar Medeia je klonk ook anders dan ik verwacht had, je hebt een lievere/zachtere stem.
Oh en alle foto's moeten eerst nog door mijn censuur jongens! :o |
Citaat:
En jongeh, ik vertel hier toch ook niet dat je smeekte om een cola & "jongens kunnen we alsjeblieeeeft naar huis, jullie drinken veel te hard, zijn jullie niet moe? Oke ik geef me gewonnen, ik ben maar een arme brabander en ik kan het niet meer aaaaaaaan" :'( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het zonder goede reden aanpassen en samenvoegen van posts niet erg tof eigenlijk, of ben ik hierin de enige :confused:
|
Citaat:
We zijn gisteren trouwens na anderhalf uur gestopt met elkaar te kutten he? :P |
Citaat:
|
Ik vind het prima, als ie zich er mee vermaakt.
En DP, ben je nou werkelijk aan het suggereren dat ik opgewonden zou kunnen raken van archont? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, ik had het vast al gezegd, maar je moet echt je haar weer laten groeien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja klopt! Ik vind het ook kut (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En gelukkig doet het dat vanzelf, groeien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn zusje over jay manuel :
http://auntiefashion.files.wordpress...jay-manuel.jpg 'hij is helemaal niet echt gay-gay, gewoon normaal niet overdreven' |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had het gecompenseerd met een lui baardje ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, ik heb gewoon extreem weinig te doen met mijn tijd nu het vakantie is :o |
|
Citaat:
En nu zou ik moeten gaan slapen, maar verneukt ritme lol. -O- |
Ik moet nog wachten op de was, uitstellen ftw *O*
|
Kga even uitzendinggemisten en dan pitten (Y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Trusten dropje ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pezige Ludwig word je dan.
|
Citaat:
http://www.billdobbins.com/PUBLIC/ar...ll_sample2.jpg |
ik heb zin in perenijsjes
|
dat gaat jaren duren. Ik heb gister elke spier in mijn lichaam verrekt door te gaan armpje drukken en ik verloor alles.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37. |