![]() |
Hi, ha, afgesaaid! #1059
Ik ben vast te laat.
|
ohnee, niet eens!
|
Ik kreeg net deze mail:
Voor jullie ook een fijne vakantie. Volgend seizoen gaan we er weer voor de volle 75% tegenaan... Ik moest er stiekem om gniffelen :o |
@Noodles:
Pochen? Wijsheid? Ik kom er juist geregeld achter hoe weinig ik eigenlijk weet :P |
Hoe meer foto's en verhalen ik lees over die Love Parade, hoe dommer ik mensen vind. Paniek om niks en dan juist door die paniek vallen er slachtoffers, iets wat die paniek juist zou moeten voorkomen. Zucht. Een facepalm voor die 1,4 miljoen mensen + de organisatie is wel op zijn plaats.
|
Citaat:
|
nou, hij was weer lekker hoor! *wappert rook rond*
|
Citaat:
|
Haaaai.
|
Hooi.
|
Huuui
|
goed gesprek, kinders!
|
ik zat als 14-jarig aapje ook al op internet en ik heb een gedichtenaccount terug gevonden van toen :cool:
edit: hey een van de gedichten heet egon :cool: |
*O* posten!
Ik vond in een doos een schrift terug met een ideale-staat-omschrijving. Heel vreemd. |
Citaat:
|
Citaat:
necronostalgie, wtf |
die boze boeken
versleten en op de grond het lichaam van Christus dat wegrot in de mond ;ld;d;;D;d;d rottende christus, ik had ook als 14-jarige al een bijzonder verfijnde smaak boze boeken d;d;:D: edit:
Spoiler
wat ;:d;d;:D :D |
Leuk meisje was je, Egon ;)
|
ik had een beetje uh, morbide humor geloof ik.
ik moet nog steeds lachen om die laatste zin ook, gefeliciteerd met je verjaardag :bloos: |
Citaat:
|
ha! ik heb je account gevonden :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Godverdomme het weer hier is echt<3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo een van de vele sporttoernooitjes die wij natuurlijk kei en keihard gaan winnen:cool:
|
Damnit ik moet echt eens beter gaan slapen want ik heb zowat paarse wallen nu en zit te knikkebollen. Vanavond toch maar niet verdergaan met schilderen I guess. :|
|
Ik ben weer weg genieten van het mooie weer:P
Later! |
ik ga naar een vriend fietsen en aangezien ik altijd die weg net verkeerd fiets, zal ik daar over ongeveer 40 minuten pas zijn.
|
Genieten van het mooie weer ja. (y)
Hier is het gelukkig droog, maar Belgie luxemburg dus echt niet. |
Ik ben wat spullen aan het sorteren en trof net een flesje gembersiroop aan. (Y) Alleen, er staat op dat het tenminste houdbaar is tot eind 2008, zou het in de tussentijd slecht zijn geworden? :confused:
|
Goh wat denk jezelf? :D
|
Citaat:
Misschien dat de smaak minder is maar je zult er vast niet dood aan gaan. |
Citaat:
@ Dobermann: het is vooral dat ik niks wil verslepen dat ik uiteindelijk toch nog weg ga gooien, :o maar ik laat het mijn huisgenoten wel uitproberen, ik ga toch pannenkoeken voor ze bakken. :D |
Proef anders een beetje!
|
Citaat:
(Maar goed, de organisatie had zich moeten realiseren dat je niet zo'n grote menigte door een tunnel kan sturen, dat werkt niet.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan iemand mij advies geven?
|
Citaat:
|