![]() |
Weerwolfspel #71
Omdat ik mij vast wilde inschrijven. :)
Ik doe mee. Pm-lijst
Spoiler
|
Ik zou gaan spelleiden samen met Martino.
Martin je hebt een PM. |
ik doe mee.
|
Ik doe mee.
|
Doe ook mee
|
Ik ook
|
Ik doe helaas niet mee. Ben straks 3 weken op vakantie! Maar toch heel veel plezier dit spel :)
|
Ik doe mee.
|
Bij nader inzien komt het me slecht uit om te spelleiden of mee te spelen. Ik stuur het wachtwoord van de spelleidersaccount naar Eye of Sauron.
|
Ik doe ook mee, heb toch niks te doen :y
|
Als EoS het niet erg vindt, wil ik best met hem spelleiden.
|
Citaat:
Maar tot nu toe loopt het niet echt storm, er moeten wel meer deelnemers komen anders gaat het spel niet door/word het uitgesteld |
Er zijn een heleboel mensen op vakantie, daarom is de opkomst niet zo hoog als altijd :p
|
Citaat:
Ik bedoel alleen maar te zeggen, het spel kan best met minder mensen gespeeld worden, en dan gewoon wat minder wolven en wat andere speciale functies eruit, maar 7 deelnemers is echt te weinig. Dan stellen we het gewoon even uit totdat er wat mensen zijn bijgekomen. |
Count me in!
|
En toen waren het er 8. :)
|
Citaat:
|
Mja, we moeten ook weer niet té lang wachten, want dan gaan er weer mensen afmelden omdat zíj dan weer op vakantie gaan. :P
|
Dat is ook zo ja. Laten we.. maandag beginnen? Zondag functies verdelen, zaterdag laatste inschrijfdag? is dat een idee :p
|
Op zich wel een idee, LP, we zullen even kijken.
|
Hmm, misschien dat het helpt als ik de pm rond wordt gestuurd.*gaat bezig*
|
@ mensen die zich nog niet hebben ingeschreven: Jongens, om op! We willen beginnen :D
|
Siorin Dark Phoenix Severus Dott fizzle flyaway Wammus testout.com WolterB Lucky Luciano en iedereen waarmee ik random eens gespeeld heb en die niet op vakantie is of gaat naamzoek! :D
|
Ik ben net terug van vakantie en Testout.com is nog tot volgende week zondag op vakantie.
Ik wil op zich wel mee doen maar ik ga op 19 augustus naar Lowlands. Als we begin volgende week beginnen betekend dat dat ik anderhalve week de tijd heb om mee te spelen en ik vrees dat dat niet genoeg is dus dan is het naar mijn idee beter om niet mee te doen. :( |
Ik doe mee
|
Citaat:
|
Mijn naamzoek zal hem wel na doen denken over zijn uitspraak ;)
|
LP leer eens lezen :P
|
Sorry, ik heb heel snel op en neer gescrolled :D goed dat je mee doet (Y)
|
Sorry liefjuhs, al waardeer ik het dat jullie me vragen, ik werk zo'n 4 avonden per week, dus het zou niet echt haalbaar zijn helaas. En als ik ergens een hekel aan heb is het inactief spelen of ermee moeten stoppen. Dus nee, helaas, sorry. :o
|
Citaat:
|
Ik wil opzich wel meespelen maar ik heb van mijn vriend een weekje weg gekregen voor ons 3,5 jaar. Dus dat gaat hem niet worden:( Volgende keer, als ik niet steeds op vakantie ga doe ik wel mee:y
|
Citaat:
|
Weten we al wanneer het begint?
Mijn oma is onverwacht overleden vandaag, dus er moet veel geregeld worden waardoor ik in het begin waarsch niet actief zal zijn.. maar wel stem.. als dit een probleem is dan zeg het maar dan trek ik me terug |
Citaat:
Natuurlijk is het geen probleem als je in het begin niet zo actief bent. Als het wel een probleem is dan word je snel genoeg eruit gestemd. :p Dus geen reden om je terug te trekken. Over wanneer we beginnen. EoS en ik dachten dat we zo na het weekend konden beginnen. Op dit moment hebben we 8 deelnemers: 1. Onait Sirch 2. Daboman 3. Little Phoebe 4. snoopy 5. Dott 6. Hanneke 7. Wheezle 8. Lucky Luciano 9. sann 10. Wammus 11. Absinthe Wij wilden toch minimaal 10 tot 12 spelers hebben, als we vòòr zaterdag er niet zoveel hebben, dan zullen we dan kijken wat we doen, en als we er wel genoeg hebben dan is zaterdag de laatste dag voor de inschrijvingen, worden zondag de functies verdeeld en is maandag de eerste hangronde. |
@ Dott: jeetje wat erg! Sterkte! (is dat de oma die ook in het ziekenhuis lag?)
|
Ik doe ook niet mee omdat ik de komende weken niet kan garanderen elke dag online te zijn :o
|
Citaat:
|
Ah Dott, wat kut (N) Gecondoleerd.
|
Up. Kom op, er zijn vast wel genoeg mensen die heimelijk ambities koesteren voor het weerwolfspel. Schrijf je in!
|
Hmm ik wil wel mee doen, maar ik werk redelijk wat avonddiensten en vanaf 19e is lowlands (maar met zo weinig spelers halen we dat wel). Dus als er niet gezeurd wordt over dat ik soms alleen 's ochtends post (zal maar een paar x zijn, maar toch) doe ik mee! En als het spel langer duurt dan tot de 19e gaat het dus niet lukken.
|
Citaat:
|
Er is een kans dat mijn moeder mijn hond laat inslapen. Niet als het aan mij ligt, maar het is officieel haar hond, dus ze kan ermee doen wat ze wil. Dus als het zover komt, zal ik ook niet heel erg actief zijn.
|
Ja, sann je moet meedoen! Ik word juist een beetje gek van al die mensen die 2 minuten voor de deadline stemmen en dan zeggen dat ze op degene stemmen op wie iedereen stemt (n) :P
@ LP: :( Pfff... Wat rot zeg! |
Ik snap trouwens niet helemaal waarom ik nog steeds de pm krijg, heb al drie keer ofzo gezegd dat ik uit de lijst wil, en dan ook nog mijn naam letterlijk uit de lijst gehaald en hem hier gekopieerd.
Verder twijfel ik nog of ik meedoe, omdat er naast Lowlands nog twee opties zijn voor korte vakanties. Waarvan ik nog niet zeker weet of ze doorgaan, maar toch. |
Lowlands duurt nog 3 weken, dat halen we sowieso niet :P
knuffel @ LP |
Citaat:
En het zou wel tof zijn als je meedeed. :y Knuffel @LP! |
Als er zo weinig mensen mee doen dan is het spel al voor Lowlands afgelopen en in dat geval wil ik wel meedoen. *O*
|
Citaat:
Nou ja, eigenlijk 9, maar sann ik schrijf je er toch maar bij. Toeeee? *zielig kijkt* |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26. |