![]() |
saaiige bewoners #1060
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Etmakas 70 Dobermann 45 wheezle 44 Lucky Luciano 43 Kazet Nagorra 39 Uice 36 Paranoide 35 Medeia 30 egon 22 Sarah 22 Rationeel 20 Rivka 13 Pippeloen 13 N00dles 12 Geel 8 Moz 7 Dark Phoenix 6 Lorelei 5 Macrador 5 Sherlock 4 White Trash 4 Havock 3 Trimm Trabb 3 Little Phoebe 2 Abzg 2 *Miekje* 2 Jaeger 1 Martiño 1 Andijvie 1 Daboman 1 duivelaartje 1 Louis Armstrong 1 |
*O*
Gefeliciteerd wheezle! |
Oh, edit. Sarah had hem al :)
|
huisbaars :D dat was een typfout! maar nu ben ik er al een minuut om aan het lachen
|
Ik wil nog even :( doen voor Butler.
En (y) voor Egon en d'r master idee. Ik heb er ook over nagedacht, maar ik vond geen master in die richting die genoeg aansloot op mijn bachelor. |
|
:d :d :d
|
Danku Kat!
|
Mijn konijnen waren naar de dierenarts, Daan omdat ze dit weekend suf en onhandig was en Marvin ter kennismaking. De dierenarts constateerde bij Daan warme oortjes, dacht dat ze misschien loodvergiftiging had en gaf antibiotica. De link warme oortjes -> antibiotica snap ik maar wat heeft loodvergiftiging daar mee te maken?
Nouja ze zal wel toch ook aan een oorontsteking hebben gedacht. |
Ik had een leuke dag vandaag :)
|
|
:D
|
Citaat:
|
Dat is overigens mijn beste imitatie van een doktershandschrift.
|
Citaat:
Wat maakte deze dag zo leuk? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yay Martin (y)
Hmm ik hoorde net een ondefinieerbaar geluid en nu is de droger uit en komt er een zware brandlucht van af. This can't be good. |
Aiaiai.
|
Zo. Ik ben weer een stapje dichterbij een volle koffer.. wooptiedoo :D Morgen langs de apotheek. Verder nog batterijen en shirtjes en dan heb ik werkelijk alles :o
|
Er was vandaag een forumster bij me, die me heel lief heeft geholpen met
1) Verven 2) Horgaas tegen de ramen plakken 3) Rolgordijnen ophangen Das mooi toch, over een weekje is alles klaar :) En ik heb 323 boeken, waarvan 28 stripboeken. De hoeveelheid bladmuziek, heb ik gewogen, komt op 256 kilo. 112 DVD's 387 CD's. (Waarvan ik er maar 150 beluisterd heb :o ) productief dagje zo |
Wow, een Hermitage-meet! *O*
|
Ik heb ook even gestemd op DoP (Y)
|
Ik ging net door de straat om meer foto's te maken met mensen (voor die Tokio Hotel wedstrijd waar een aantal van jullie aan heeft meegewerkt (Y)) en onze overburen hebben een nieuwe au pair. Heel leuk meisje uit Zuid Afrika, heb ik nog een tijdje mee zitten kletsen. ik vind dat we vaker maar moeten hangen ofzo.
De vorige was heel streng en zei ook gewoon: als jullie gaan janken, gaan we naar binnen (want die kinderen janken wat af :|) en die ging ook gewoon naar binnen :D dus janken deden ze toen alleen bij hun moeder. Dus die tip heb ik haar ook gelijk even meegegeven, en ze had gelijk de kans om het toe te passen, en het werkte als een idioot :D(Y) |
Een meeting in Sint Petersburg? :eek:
Count me in! |
Crrrreatief aan het doen, lucht op!
Een vader die niet te bellen valt. %E^R^godver :mad: |
En teringjantje hoe vet is dat. Kan je voor mij vragen hoe ze aan aupair werk komt? :bloos:
-Voor over 4 of 5 jaartjes. En de harde aanpak methode. :cool:(Y) |
Citaat:
|
Veertig bier, twee bierdrinkers. Gaat 't op?
|
Citaat:
|
Ik keek net Sherlock en pas na 2 minuten herkende ik Tim.
|
Citaat:
|
Arie Boomsma :(.
|
Citaat:
|
Volgens mij moet ik m'n avatar maar eens veranderen... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Pfff, laat maar. :o |
Citaat:
http://www.pinknews.co.uk/images/martinfreeman.jpg |
Citaat:
Maar het was wel gaaf, n'est pas? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haal eens even snel die apostrof weg, voor ik 'm quote.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |