![]() |
printf("Hello saai") #1061
tempo
|
nummer!!!!!!!1111111
|
1061 moet het zijn.
|
Citaat:
|
ging snel die vorige :O
|
ja en een nieuwe duurde lang
|
kolere wat een foto's :D
|
Citaat:
|
Rationeel ben jij eigenlijk al verhuisd?
|
Para: ja hij staat in taakbeheer als hij openstaat en niet als ik hem sluit. Gewoon zoals het hoort dus. Het scherm functioneert ook nog gewoon, alleen helaas op een plek waar ik niet bij kan. Dus ik heb Firefox nu maar gede-installeerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
als ze mijn bod nou accepteren wil ik er wel in over een maand hoor :p |
Ik ben benieuwd of ik tijdens mijn arbeidsvoorwaardengesprek ook een trapje erbij kan krijgen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg mijn arbeidsvoorwaardengesprek ook nog (teken het contract uiteraard daarna pas) maar ik begin minstens in schaal 64-0 :bloos: dus eh. Ik hoef niet echt te onderhandelen.
|
Citaat:
|
Een van mijn buren is keihard wierook aan het branden en zit een krekel in m'n huis die zich compleet aan het uitleven is met zang. Het is hier iets te hippieīg naar mijn smaak.
|
Citaat:
|
Ik ben best een hippie, maar wierook is gewoon stinkmeuk (n) veel te zwaar
|
Citaat:
Heeft iemand goede suggesties voor hoe ik een zeer ongemakkelijke familiefoto van Thyeodoor en mij en de konijnen kan maken als kerstkaart? Ik voel me geīnspireerd*O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben ook een hippie, maar wierook hoeft van mij ook niet. Nouja, sommige is wel lekker, maar deze is inderdaad heel zwaar en vies. En krekels zijn ook een beetje vies en ze maken lawaai dus zij mogen ook wel wegblijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://awkwardfamilyphotos.com/wp-co...5/bush-p07.jpg
Best afschuwelijk maar Rationeel is nog een tikje erger :o :cool: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik loer nog steeds op klifio-postities, maar ik sprak laatst iemand en die zei dat die in oktober worden toegekend en dat de vacatures dan in nov/dec/jan zijn. Dus ik zit er echt net naast. Nouja een paar maanden werken elders is ook wel prima |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb een vriend die makelaar is en voor mij wel wilde onderhandelen enzo. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je kan die aanloopschalen toch wel ontwijken met een beetje onderhandelen. Ik krijg vandaag een aanbod of ik leerling laborant KNF wilde doen, omdat het perfect aansloot bij mijn kennis en werkervaring. :facepalm: |
Citaat:
|
Citaat:
Mjah dat loop je dan wel net mis inderdaad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet slecht hoor Sarah :P
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
Ja, maar ik heb morgen een gesprek en opzich is dat wel een goede tijdsbesteding. Als stralingsdeskundige niveau 3. Ik weet alleen nog niet wat ik aanmoet, die man zei: Ja het is gewoon een lekker informeel gesprek, je hoeft geen pak aan daar houd ik ook niet van. Trek aan wat je lekker vindt. Maar ik vind het juist lekker om een pantalon en overhemd aan te hebben. Ik denk dat ik dat gewoon aantrek. |
Ugh het ergste deel van het inpakwerk moet morgen nog: Mijn mp3 speler moet gevuld worden met muziek... *huil*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :o |
Citaat:
Je kan evt ook nog een usb-stick meenemen en daarop nog meer muziek zetten, zodat je nog kan switchen in een internetcafe. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |