![]() |
alsjeblieft help me!!
mijn vriendinnetje wil met me naar bioscoop en ik ben moe en heb echt geen zin :( en ik wil niet tegen haar liegen maar ook niet zeggen: heb geen zin, ik ben moe, dan denkt ze mss dat ik geen zin heb om haar te zien ofzo, en zeg niet dat ik beter eerlijk kan zijn maar geef alsjeblieft gewoon voorbeelden van wat ik kan zeggen, dankjullie (y)
|
Je kan toch gewoon zeggen waarom je geen zin hebt? Dat zal ze toch vast wel begrijpen?
En anders moet je zeggen dat je liever een andere keer wil ofzo. |
wil ze met je naar een matineevoorstelling ofzo? het is 11 uur 's ochtends :D
|
Je kan toch zeggen dat je geen zin hebt? Wat is daar erg aan?
En dit hoort op L&R. |
Zeg dat je oma is overleden.
Tip: gebruik deze smoes niet vaker dan twee keer. |
Jij: Hey, niet om het een of ander hoor, maar ik heb niet zoveel zin om naar de bioscoop te gaan. Zullen we iets anders samen gaan doen? Dan gaan we wel een andere keer als er een leuke film draait.
Zij: Ok! Fijn dat je eerlijk bent en zegt wat je vindt, want ik heb geen zin in zo'n sukkel die als hij ergens geen zin in heeft dat gewoon niet zegt, maar dan wel de hele tijd loopt te mokken. En anders, tja, though luck. Het is geven en nemen in een relatie. Soms moet jij iets doen wat je niet leuk vindt, soms moet zij iets doen waar ze geen zin in heeft. Het komt van twee kanten en je moet er ook een beetje in investeren. Met zeuren en klagen los je in ieder geval niks op, ben gewoon eerlijk. |
Citaat:
Ze zal sowieso niet denken dat je geen zin hebt om haar te zien, als je meteen voorstelt om dan iets ánders samen te gaan doen. Tenzij je daar ook geen zin in hebt. Maar dan héb je ook geen zin om haar te zien, dus dan is het wel gepast als ze dat denkt. |
Citaat:
|
Deze gaat naar L&R!
|
Wat is er in godsnaam mis met eerlijk zeggen wat je vindt en denkt?
|
Precies wat iedereen zegt. Je kunt beter gewoon eerlijk zijn. Je moet je vriendin niet onderschatten en denken dat ze elke keer als jij moe bent interpreteert als dat je haar niet wil zien. Hoe onzeker kan ze zijn, serieus.
|
Gewoon eerlijk zijn,, dat is het beste!
|
Citaat:
Je kan nog altijd 2 opa's, meerdere tantes en omen hebben :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |