![]() |
SnaaiBaaiHaaiGaaiLaaiBlaaiRaaiFraaiSmaaiKaaiSlaaiTaaiNaaiMaai #1062
Eh.
|
Nou ik zei dus: ''Goedenavond!''
Mijn huisgenoten gaven me cigarillo's als afscheidscadeautje, :cool:. |
Goedenavond Medeia! Ik heb nog naar je gevraagd vandaag bij de E. Maar je was al weg (half 2 of zo).
|
Oh hai! Toen was ik inderdaad nét weg!
|
tijd voor een biertje, me dunkt.
|
Ik weet nog niet precies hoe mijn planning er voor vrijdag uit ziet. Heb je vrijdag klushulp nodig of gewoon gezellig?
|
Citaat:
Die moskee komt niet op de plaats van Ground Zero, maar erbij/ernaast. Nu kun je zeggen 'ok, maar wat nou als die penis van mij naast de ka'aba komt', maar dat zei je niet. En, het lijkt me niet dat de Amerikanen 'waarde' hechten aan Ground Zero. Ja, misschien willen ze het om terug te denken aan de ramp, maar ik vind die vergelijking niet opgaan aangezien de ka'aba niet met eenzelfde gedachte is 'gemaakt'. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En oh, noem eens een fijn muziekje voor tijdens heb opruimen aub? |
Nou, als ik tijd heb om langs te komen dan vind ik het natuurlijk ook prima om te helpen verven.. dan moet ik alleen even verfkleding meenemen :p Ik ben donderdagavond - vrijdagochtend niet thuis. Hoe de dag precies verloopt weet ik niet precies en is ook niet volledig afhankelijk van mij.
|
Citaat:
|
En anders is er 1 persoon die je altijd de schuld kunt geven :Y
|
Citaat:
|
Zeg sann, als je stiekem leest, kun je ook wel even stiekem terug pm'en :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja, maar ik het na wat speurwerk al uitgevogeld wie het kon zijn :) |
|
pff, tekenwerk van een jaar geleden weer oppakken. Lastige klus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie hebben allebei kutte argumenten. Zo.
|
ik kan mijn rechter schouder en rechter arm véél minder bewegen dan links, hoe zou dat eigenlijk kunnen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn benedenbuurvrouw (die in hetzelfde huis woont, maar waar ik alleen de badkamer en het toilet mee deel) is voor 4 weken op vakantie naar een camping in de buurt van Parijs, en gedurende die periode logeert haar jongere zus nu in haar woning. Liep ik net langs de badkamer terwijl ik op weg was naar het toilet, zag ik door het vertroebelde deurraam dat het licht uit was en dat er kaarsjes aan waren in de badkamer. "Hmm, dus ze zit graag in bad bij kaarslicht," dacht ik bij mezelf, "als ze maar niet in slaap valt en daardoor het hele huis in de fik staat." Eenmaal klaar op het toilet en loop ik weer langs de badkamerdeur, hoor ik opeens stemmen (de hare, en een mannenstem) in de badkamer. Zat ze dus samen met d'r vriend in bad. :D Niiice, zusjelief maakt duidelijk gebruik van de privacy die ze hier gedurende 4 weken heeft (thuis heeft ze dat namelijk natuurlijk niet, aangezien ze nog bij haar ouders woont). :D
En voor wie dit helemaal niet zo grappig/interessant vindt: dit is de meeste actie die ik ooit heb 'gezien' in de 4 jaar dat ik hier woon (en na in die tijd al 2 buurvrouwen en 1 buurman te hebben gehad), dus ik vond het wel grappig/interessant. :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga zometeen slapen. Welterusten.
Oh en: Morgen is het einde yeti-benen :cool: |
lorelei, ik heb je yeti benen mogen bewonderen en ik mag met trots / schaamte melden dat ik ze in vier dagen heb weten in te halen! /monster
|
Morgen (eigenlijk overmorgen, maar ik ga er morgen 00:00 kijken) krijg ik te weten hoe ik de CAE ESOL examen heb gedaan. Ben benieuwd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik CPE deed stond het er pas vanaf 13.00 of zo op.. hebben ze jou geen tijd gegeven? |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Hoe ging CPE bij jou? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga slapen. Toedels |
Citaat:
Slaap lekker Lorelei! |
Citaat:
|